JUJU!


 
AAAAAAAAAAAA !
Eilen oli elämäni toiseksi ihanin ilta [ennen marraskuun tulevaa A7x keikkaa]
Olin illan siis Paltamossa, jossa esiintyi JUJU <3
Oli siellä muitakin esiintyjiä.. esimerkiks Sana, Cant Be, Dima, NDM yms.
 
Olin ihan fiiliksissä ja heiluin ja lauloin mukana.  Oli ihanaa.
Keikan lopuks saatii mennä istumaa lavalle niitten kans.. istuin vaa sit siel JUJU:n vieres,
sain nimmarin ja kauniin yhteiskuvan jossa tuijotetaa toisiamme sillee pelottavasti.
Probleema oli vaan se, että unohin kameran muistikortin kotiin enkä pystyny ottaa kuvia.
Kännykällä otin joitain - mutta hassunhauskasti on niin etten saa niitä koneelle.
 
Mutta arvatkaa vaa, ku olin jo JUJU:n nähessäni näin innostunut ni miettikää vaa
miten sekasin mä sit marraskuussa oon, ku nään Avenged Sevenfoldin ? <3
 
 
 
 
 
 Ps. HUOMENNA Ranskaan, myh. Isoseksi riparilaisille.
Vähän kyllä jänskättää. Viikko ollaan sitte sielä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla