That´s what I love ~

                
                                   Juu mä aattelin ny tehä tämmösen postauksen
               asioista, joita mä rakastan mun elämässä.
               Eli tässähän ne tulee (ei oo sitte järjestyksessä)

 
Ensinnäkin. Suomen kesät <3
Silloin, kun ne suostuvat olemaan lämpimiä niin
kyllä rakastan!
 
No valokuvaus - ah sitä ei voi kuvailla edes.
Kamera on kuitenkin aina mukana & olen kyllä
aikamoinen "kamerahullu"
 
No laulaminen.
Mähän siis lauleskelen aina täällä kotona
ja joskus vähän muuallakin.
 
Tanssi<3 Erityisesti Hip Hop <3
Mähän oon harrastanu sitä iha virallisesti vuoden
ja nyt alkaa toinen vuosi, mut sit kotona aina
salis pistän musan täysille ja rupeen tanssii!
 
Hihi.. mä rakastan nukkumista !
Se on vaan niiiiin ihanaa. Voisin vaa nukkuu.. (:
 
No tää kuva kuvaa mua kyllä aikas hyvin, koska
mä oon iha hirvee syöppö. Mä syön aina, ku vaa pystyy
ja on mahollisuus. Ruoka on tärkeetä!
 
Moi mä tykkään kattoo leffoja.
Hyvässä seurassa tietysti parasta, mutta yksinkin
menettelee. (ja hyvä ruoka..)
 
Kitara. Jos sä oot surullinen tai vihane ni otat
vaan kitaran kätees ja alat soittaa.
Joko jotain hyvää biisii tai sitte, ku tunteet on pinnas
nii luovuus esiin ja keksit oman!
 
No - kute kuvasta näkyy.
Mun unelma on aina ollu päästä näyttelemään.
Mut ei väkisin. Täällä ei oo mahdollisuutta.
Mä vaan oon aina rakastanu sitä!
 
No musiikki nyt tietysti !
Ei oo elämää (mulla) ilman hyvää musaa!
 
Asia tekstiä ihmiset !
MUN unet jos sais nauhotettua tyylii dvd-elle nii siinä
oisi vuosisada parhaat ja oudoimmat ja jännimmät leffat!
 
HOUSE !
Maailman mahtavin ja huipuin tv-sarja varmaan koskaan!
Suosittelen, jos et oo seurannu! Mä ainaki rakastuin siihen
+ ja Housella on yhtä paska huumori, ku mulla:D
 
Aivan älyttömän kaunista ja ihanaa musiikkia
Coldplay! Kumarran(:
 
Paramorea kuuntelin ennen paljonkin.
Nyt se on jääny vähän vähemmälle, mutta silti
Paramore on kyllä aivan huippu!
 
No tää on aikas uus juttu - mut - syyttäkäämme
Eetua; mä jumituin !
 
Juhannus;  kesä, ruokaa, juomaa, lämmin,
hyvä seura. Mitä sitä enempää selittelemään?<3
 
No mähän oon tämmöö hirvee romantikko ;3
Oon aina tykänny kattoo kaikkii hääohjelmii telkkarista &
kaikista parasta on päästä häihin! Niitä kyllä tulee liian harvoin, mut
viimekski, ku postilaatikkoon tipahti kutsu enon ja hänen nykyisen vaimonsa
hääjuhlaan = mä pompin ja huusin onnesta.
Häät on vaa jotenki nii.. nii.. ihania ja semmosii ? (:
Niissä tulee aina semmoo hirvee "Awwwws" - tunne.
 
Ah - unelmahiukset !
Mut 1. En uskalla, koska punanen; en tiiä sopisko.
2. Pitkät hiukset ei sovi. Eikä etes kasva pitkäks.
Mu ois kyllä nii unelmaa uinam rakastan!
 
No vauuvat supriseee ! <3
Rakastan niitä ylikaiken ja mullon iha älyttömän hirvee vauvakuume
ollu jo yli puolvuotta ja tää on oikeesti iha kauheeta.
+ etin kaikista söpöimmän kuvan tähän!
Ne on vaa nii pieniä, sulosia, pehmeitä ja tuitui ;3 <3
 
Ja koska tämä on lista asioista, joita rakastan niin tottakai
tänne kuuluu ehdottomasti (tän pitäis olla ekana, jos tää ois järjestykses)
mun ihana-mahtava-paras-täydellisyys unelmien poikaystävä! <3 (:
Ja niinku tossa kuvassa lukee, ni Eetu ei oo muuttanu ainoostaan mun mahtavaa
parisuhdetilannetta - se tuli ja muutti mun koko elämän!
 
 

Kommentit

  1. No moikka, olen eräs neiti eräästä nettisivustosta, käytät siellä nimeä Ay, kuulostaako tutulta? Kun tuota blogiasi siellä levittelit, ajattelin käydä kurkkaamassa. Oman blogini laitoin vähän aikaa sitten jäihin, en siis sielä enää postaile, kun kameraa ei löydy ja tekstiblogi ei innostanut (mutta ehkä nyt, ajattelin jopa väsätä...!). Blogisi on aivan mahtava! Juuri tämä postaus innosti minua, meillä on valtavan paljon yhteistä! Oikeastaan kaikki, paitsi tanssiminen, House ja Avenged Sevenfold! Liityn ehdottomasti lukijaksi. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos!(:
      Ja kiva, että tykkäät, ois tosi mahtavaa jos liityt lukijaks!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla