Kuin Fenix, nousen eloon taas !



Taisin herätä tänään eloon. 
En tiiä miks, mut äsken kun istuin keittiössä ja aurinko heijastui ikkunasta
sisään, tunsin itseni tosi voimakkaaks. Et mä pystyisin mihin tahansa.
Tunsin olevani taas elossa. En tiiä johtuko tää jostain vai oliko se vaan
sitä, et mä kesä on tulossa. Kesällä on helpompaa. En tiedä. Se jää nähtäväksi.

Koeviikko menossa asdjakfdka tää on kauheeta.
Sais olla koko ajan lukemassa. Noh. Ehkä se siitä.
Tänään oli psykologian koe. Jännitin sitä aika paljon, mut  se oliki ihan helppo.
"Persoonallisuus ja mielenterveys" eli psykologia vitonen. Hiton mielenkiintone kurssi!
Suosittelen ihan kaikille! Kannatta käydä se!
Kun kysyttiin mielenterveyshäiriöitä musta tuntu hassulta.
Sama ku oisin täyttäny jotain terveyskyselyä. Mut se oli koe. 
Hah. 

Ulkona alkaa olla taas valosempaa, ku ennen. Tykkään!
Kesällä ei masenna nii paljoa. Johtuu kai ihan vaan valosta. Tai jostain.
Tällä hetkellä istun omassa huoneessa ja kuuntelen Skillettiä.
Oon aukassu mun huoneen sädekaihtimet. Ne on ollu kiinni varmaan koko talven.
Oon eläny täällä pimeessä, kylmässä huoneessa. On täällä vieläki kylmä, mutta 
nyt auringon valo tulee kauniisti sädekaihtimien välistä sisään. 
Ne tervehtii mua ja toivottaa mut tervetulleeks takaisin. 

Kommentit

  1. Hyvä et menee hyvi!:)
    ps. Haastoin sut c:

    ninjanblogiii.blogspot.fi

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla