TÄMÄ ON HAASTE!


Tämän haasteen tarkoituksena on löytää ja haastaa blogeja joilla on alle 200 lukijaa (: 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sinun tulee haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kenet olet haastanut.
6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

Minut haastoi:


Haastajan kysymykset minulle:

1. Unelma ammatti?
2. Lemmikkejä?
3. Mitä lemmikkejä haluaisit?
4. Mihin säästät tällä hetkellä?
5. Tykkäätkö leipoa/kokata?
6. Mihin aiot panostaa tänä vuonna?
7. Tykkäätkö vauvoista?
8. Millaista musiikkia kuuntelet?
9. Lempi tv-sarja?
10. Mitä teet vapaa-ajalla?
11. Mitä fanitat eniten?

1. Unelma-ammatti on näyttelijä. Tosin joku psykiatri kiinnostas kans.
2. Täällä Oulussa ei oo lemmikkejä, mutta kotona on Melli-koira. Bichonfrise <3
3. Emmä tiiä, Melli on ihana <3 Sen tahtosin napata.
4. En mihinkään :D emmä tarvii ny tällä hetkellä oikee mitää.
5. Joo tykkään! Varsinki sit se syömis osio on kiva! 8)
6. No opiskeluun pitäs panostaa. 
7. Älä ees kysy.. vauvakuume neljättä vuotta *__*
8. Vähä kaikenlaista.. enimmäksee Avenged Sevenfoldia
9. Ehdottomasti HOUSE!
10. Soittelen kitaraa. dataan, kuvaan, oleskelen, kuuntelen musiikkia ja nään ihmisiä.
11. A7x !!

11 totuutta itsestäni:

1. Mulla on maailman paras ja ihanin poikaystävä<3
2. Ja maailman paras äiti :3
3. KAKS KUUKAUTTA ET TÄYTÄN 18 !!
4. Käyn lukion ekaa luokkaa vaikka oon -96
5. Tykkään mun silmistä, vaikka aina väitän vastaan ;c
6. Mulla on kauhee huumori joittenki mukaan
7. Oon asunu Tampereella, Espoossa, Lontoossa, Helsingissä, Pudasjärvellä,
Posiolla, Kuhmossa ja Oulussa. Ja periaatteessa Kajaanissaki vähä aikaa.
8. Rakastan auttaa muita ihmisiä
9. Olen colisti, eli Coca Cola holisti
10. Avenged Sevenfold on PARHAUTTA. Se on pelastanu mut.
11. Rakastan puhua englantia.


Haastan:
asld lol en jaksa haastaa ketää SORI ;c


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla