New year 2015

Vuosi meni taas.. Ahistaa. En taho vanheta. Hirvee ikäkriisi ja oon vast 18! Mut kun vuodet menee näi nopee ni oon kohta vanha ryppyne mummeli - en taho olla mummeli. 

Uusvuos masensi jo monta päivää etukätee.. Kaikki tommoset erikoispäivät masentaa. Kun muut pitää hauskaa kavereittensa tai poika-/tyttöystävänsä kans.... Ja mä oon yksin. Tiistaina olin iha paniikissa ja hajalla ku tiesin et huomenna olis taas semmone päivä.
Mut tänä vuonna ei ollu semmone päivä. Tänävuonna en ollu yksin. Taino... Viimevuonnako se pitäis sanoo? No kuitenki. Joni tuli meille yöks. Ekaa kertaa. Se pääsi. Vihdoin. Huh. Illalla yheksän jälkee oli outoa kun kukaan ei tullukaa ja vieny sitä multa pois. 

Oli kivaa. Ehkä paras uusivuosi. Katottii Once upon a timeä ja leffoja. Syötiin hyvää ruokaa.. Käytiin kolme kertaa kaupassa.. Tai mä kävin kolme. Laskettiin pulkalla mein pihan lumikinokselta. Ammuttii raketteja. Pam. Varttii vaille 12 mentii pihalle. Tasan kello 12 sytytin rakettipadan taivaalle ja siinä me seistiin, halasin Jonia ja katsoin välkkyvää taivasta. Sit mentii yösaunaan. Oli kivaa. 

Oli hassua alkaa nukkumaan kun joku oli siinä vieressä. En mä oo pitkää aikaa nukkunu kenenkää kanssa. Mut se oli kivaa. Yöllä kun ei saanu nukuttua tai kun sai ja heräili niin siin oli joku ihana vieres. Aamulla heräsin ennen Jonia (yllätys) ja kattelin ku se nukku siinä. Sit aloin nukkuu takas. Oli kiva herätä ku joku nukkuu vieres. 

Ps. Oon tän päivän vaa katellu elokuvia ja mönkiny tän Jonin peiton kans. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla