Princessday is tomorrow!


                       APUA! 
        Huomenna on Wanhojentanssit
        Huomenna!!! Tuntuu et vasta olin
        pieni  ala-astelainen joka katto suu
        ammollaan silmät suurina aina 
        kuinka kauniina prinsessoina lukio-
        ikäset kakkoset pyörähteli.
        Ja nyt se on huomenna! Mulla! 
        Huomenna mä oon prinsessa! 

       Nyt on kaikki valmiina! Mut Joni on
       kuumeessa.. Mä olin alkuviikon  ite
       kuumeessa. Ja sen lisäks mun 
       mekko oli rikki. Tänää hain sen
       korjaajalta. Huhhuh... mitähän 
       tästäki tulee? 

Kommentit

  1. Sinua odottaa haaste blogissani! :)
    http://salikisu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla