Ugh


Millonkohan mä oon tänne viimeks kirjottanu? Mietin tota tänään, tulin tarkastamaan ja kappas -
päivää ennen wanhojen tansseja eli Helmikuun alussa. Sori.

Wanhojen tanssit meni oikein hyvin! Oli kivaaa! Hihih.. ja sai olla prinsessana. Jatkotki oli kivat!
Vaikken saanukaa Jonia sinne mukaan ;c

Gooooosh nyt kiristää päätä. Koulu... lukio... koulu... entä jos ei vaan taho? Entä jos motivaatio
on nollassa? Entä jos ei vaan kiinnosta? Pitäs jaksaa kirjotella esseitä, pitäs jaksaa opetella englannin
ja ruotsin sanoja, pitäis jaksaa osata matikkaa, pitäis TENTTIÄ SAKSAA! Eih...
Ja kaikenlisäks tentin liikunta kakkosta ja siihen pitäis lukea joku kuivalta näyttävä kirja kuntoilusta
ja tehdä kaiken päälle vielä referaatti aiheesta. Tän siitä saa kun saa päähänsä et "hei mä tahonki tenttiä
liikunnan". Mut kyllä parempi näin; liikuntatunnit ahistais liikaa. Hyi. En taho ees ajatella.

Viime kurssil olin ku puulla päähän lyöty (hyvällä tavalla I mean) ku sain matikasta kutosen!
En oo varmaan koskaan eläessäni saanu matikasta kutosia. (okei oon ala-asteella mut you know what I mean??? eiksni?) ohgod.. enää tää matikka pitäis päästä läpi nii se kidutus ois ohi.
Matikka siis.. EI_ENÄÄ_MATIKKAA! voitteko kuvitella sitä tunnetta? Sitte ainut hirvee aine josta
koituu päänvaivaa ja tuskastumista ois se ruotsi. Mut ees yks vähemmän.



Siinä jotain Wanhoista ;3



7.-9.4. oltiin kakkosten kanssa Helsingissä opintomatkalla. Puolpäivää linja-autossa oli aika
väsyttävä kokemus. Ja kaks kertaa. Käytiin Kuopion, Jyväskylän ja Helsingin yliopistoissa tutustumassa. Ei oikee sytyttäny. Taino oikeustieteet kuulosti ihan mielenkiintoselta mut ei se 
oo nii jännää ku aina sarjois ja elokuvis asianajajan työ näytetään ni nah.
Yliopistoruoka oli jtn sanoinkuvaamattoman..... kauheeta. Mä en enää valita kouluruoasta.
En ymmärrä sitä, et ne joutuu maksamaan ruoasta ja silti se on tommosta ku nyt oli. 
Jos maksetaan ni eikö vois viittiä tehä jtn syötävää ruokaa ku kylmiä ja kuivia lohisiivuja, outoo
jauhelihakastiketta ja kylmiä perunoita? Kysyn vaan. 

Mutta MÄ kävin TEAK:issa eli teatterikorkeakoulussa. Huuu! Heaven. 
Okei kävin vaan aulassa haha koska ketää ei siel ehtiny esitellä mulle sitä paikkaa ku niillä oli niin
kiire kaikkien hakijoitten kanssa. Mutta kävimpä sitte ihan ite vilkasemas et minkänäköne paikka se oli. Ja oli hieno! Oh.. ne studiot siin houkutteli mua niin lujasti. JOSKUS mä viel kävelen sinne opiskelijana. Sen teen!

Näin mun kaveria sitte joka muutti Helsinkii joskus oisko kuukaus sitte. 
Etittii sille pääsykoekirjat ja käytii Starbucksil kahvilla ja hengattii muuten vaa. Myös sen kaverin kanssa. Sit keskiviikko iltana/yönä ne näytti mulle vähän Helsingin yöelämää!

Kyllähän tuolla Helsingis vois asua (apua luin just jotain mun vanhoja blogikirjotuksia
ja siellä sanoin etten haluis enää asua siellä). Asuin siel 4-vuotiaan mut olihan se ihan erilaista
sillon ku nyt esimerkiks. Haha.

Äsken kuvailtii Jonin kans iha huvin vuoks ja tämmöstä tuli aikaa:








Aamen

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla