Coming home this weekend !



Itun tällä hetkellä koulun kirjastossa ja odotan, että
koulupäiväni alkaisi. Tulin sijaisisäni kyydissä, joten olin täällä tuntia ennen tunnin alkua. Eka tunti on kuvista..
Meidän pitää tehä savesta ihmishahmoja. Ja pelkkä ihmishahmo ei riitä - se pitää olla tarkoin mitoitettu ja muotoiltu sormien niveliä myöten. Itseni mielestähän mun masentunut saviukkeli on jo valmis, mutta opettajan mielestä pää on liian iso ja kädet ja jalat spagettia. Tekee mieli hakata päätä seinään.
No ei nyt oikeasti, mutta henkisesti ainakin.
Turhauttaa.

Hyppytunnin jälkeen mulla on vain ruotsin tunti ja sitten koulu loppuu. Nää hakee mut koulusta ja lähetää Kuhmoon viikonlopuks.
Kotiin. Mä nään Johanneksen ;33 Ja äitin ja biiberin.. mut mä nään JOHANNEKSEN. Aaaw.. ja kavereita !
Jännää mennä Kuhmoon, kun on ollu poissa vähä yli kuukauden. Ja porukoita mä en oo nähny melkee kahtee kuukautee. Elian näin kerran äkkiseltää. 

Ps. tässä aiheeseen sopivaa musiikkia, joka
löytyy Avenged Sevenfoldin uudelta levyltä!



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla