Monsterikoulu ft. -97


 
Empä oo päässy kirjottelee pitkään aikaan..
Syynä se, että koneeni hajosi ja kesti vähän aikaa
ennen kuin sain uuden. Mutta nyt mulla on tämä uusi kone jota
opettelen käyttämään.. Windows 8.. ehkä mä vielä opin. Jonain päivänä. Toivottavasti kauniina päivänä. Taino - ehkä sittenkin huonona päivänä koska enhän minä nyt kauniina päivänä koneella istu!
 
Maanantaina 12.8.2013 taivalsin uuteen paikkaan, uuteen lukioon, uuteen kouluun. Karjasillan lukioon luokalle 1A.
Kun mä menin sisälle isosta ovesta mua vastaan tuli isoja, pelottavia ja vielä kerran isoja monstereita. No ei - ne oli ihan normaaleja ihmisiä mutta mulle ne näytti pelottavilta ja isoilta.
Joo joku vois aatella, et "hei g´moon sä oot niitä vanhempi, et kai
sä mitään pieniä -97 pelkää!" .. mut unohtakaa ne numerot!
Ne oli isoja.. tuntemattomia.. ja uusia.
Kaikki tytöt oli kauniita ja hyvännäköisiä - siis aivan jokaikinen.
Suuri alemmuuskomplaksi aalto vyöryi päälleni, kun tunsin itseni niitten isojen ja tuntemattomien ihmisten keskellä pieneksi ja hölmöksi. Mitä mä täällä teen? Oisko vaan pitäny jäädä Kuhmoon?
Siellä oli kaikki tuttua ja turvallisesta. (tuo turvallinen pyyhitään pois)
 
Nyt mä oon ollu täällä noin kaks ja puol viikkoa. Outoa.
Pikkuhiljaa uus huone alkaa tuntua omalta - mutta ei siltikään.
Muu osa talosta on tuntematon. Luulen olevani lomalla.
Mutta eihän lomalle osteta uusia huonekaluja tai vaihdeta koulua?
Aamuisin ja iltapäivisin tunnen itseni suberkaupunkilaiseksi, kun saan istua bussissa matkalla kouluun/kotiin. Mahtavaa!
Yks viikko koulua takana ja vietän ensimmäistä viikonloppua täällä.
Koulussa on ihan jees.. ruotsin tunnillakin kuuntelin innoissani ja viittailin ahkerasti kotitehtävien vastauksia! Jotka oli muute oikein. Tunneilla osaan puhua.. muutoin en niinkään.
Osykillä se luonnistui; siellä oli mukavaa porukkaa!
Pääsin teatterikurssille ylimääräisenä oppilaana ja uskalsin heti
ensimmäisellä tunnilla olla äänessä ja keksiä ideoita draamoihin.
 
Busseilla oon seikkaillu ties missä, kun en oo oikeen hallinnu
vielä näitä bussireittejä ja pysäkkejä.
Tänään oli poikkeustapaus, sillä tällä kertaa bussikuski sekoili; en minä. Se meni kaks kertaa ihan väärään suuntaan ja sitte joutu kääntyy takas pitkän matkaa. Joku matkustaja neuvo sille reittiä ja kuski tutki karttaa. Voi hyvänen aika. Toivottavasti näin ei käy kouluaamuina!
 
Ps. Sossu, joka käy meillä aina käymässä on paras? vai paras? 5/5.
Se fanittaa Avenged Sevenfoldia ja kuuntelee sitä autossa.. oli käyny jopa keikalla Provinssissa kesällä 2011.
Viimeks, kun se tuli käymään se toi meille Subista ruokaa.
Nams :3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla