Party hard and new people


 
En ookkaan kirjotellu vähään aikaan.
Mulla on nyt ollu tasan viikon ajan uus perhe.
Eli mun sijotus on alkanu niiko virallisesti toimeen.
Periaatteessa mulla on nyt siis kaks äitiä ja kaks isää..
Seittemän sisarusta ja.. ja kolmet isovanhemmat!
Ja mä oon periaattees yhtä aikaa mun sisaruksille sekä
sisko että serkku? Hassunhauskaa.
 
Porukat lähti viikko sitte reissuun ja oon siitä asti ollu täällä kotona
joko iteksei tai sijaisperheeni kanssa - ja mökillä tietysti välillä.
Ollaan otettu rennosti ja mä oon käyny vetämäs Robin Hoodia.
Siitä tulikin mieleeni, että huomenna on viimeinen näytös ;c
Kauheeta. Siitä porukasta tuli nii rakas.. taisiis semmone. Läheinen.
 
Torstaina pidettiin teatterin loppubileet meillä esityksen jälkeen.
Yks näyttelijöistä oli tehny ihanan Robin Hood -kakun ja sit vietettiin iltaa ja biletettiin.
Laulettiin karaokea, kuunneltiin musaa, tanssittiin, saunottiin, pelattiin biljardia ja pullonpyöritystä ja juteltiin.. hilluttiin ja syötiin ja juotiin. Oli se menoa ja aikamoinen ilta se sitte oliki.
Ei siitä sitte sen enempää..
 
Viikonlopuksi haettiin Kajaanista, junalta ihmisiä ja oltiin mökillä.
Oli hauskaa, käytiin laavulla istumassa ja juteltiin henkeviä kauniissa auringonlaskussa.
Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin!
Äsken vietin aikaa Sohvin kanssa; ei tehty oikeen mtn erikoista. Kuhan juteltiin ja heiluttiin
ulkona ja kaupassa.
Huomenna on sit viimenen päivä täällä Kuhmos.. ja myös viimene näytös teatterilla.
Haikeeta. Outoa. Pelottavaa. Surullista. Yh.
Tulee ikävä kaikkia ihmisiä ;c - mut ei tätä paikkaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla