Robin Hood -ensi-ilta


 
Eilen oli Kuhmon kesäteatterin tämän kesän näytelmän ensi-ilta!
Päästiin vihdoin alottaa ihan oikeet esitykset Robin Hoodia.
Ihme kyllä mua ei jännittäny yhtään - tosin kädet ja jalat tärisi silti
niin lujaa, että piti liikkua koko ajan että pysyin pystyssä. Noh; ehkä se siitä.
 
Meni ihan hyvin toivottavasti ja yleisöäkin oli ihan suht sopivasti. Aika vähän kuitenki.. noin 36.
Naurahti ne aina välillä ja joissain kohdissa oikein kunnolla.. varsinkin naamarikohtauksissa.
No sehän se tarkoitus kesäteatterissa onkin! Ei siellä mtn kuivaa saarnaa pidetä.
 
Tästä se lähtee, torstaina on seuraava esitys. Eihä niitä ookkaa enää ku reilu 12 näytöstä
heinäkuun ajan. Täydellistä!
 
Tähän loppuun on vielä pakko hehkuttaa erästä ihanaa asiaa..
Musta tulee siis kummitäti! Eno ja hänen vaimonsa pyysivät mua
tulevan lapsensa kummiksi!
No tottakai mä suostuin tehtävään. Oon aina halunnu olla kummi ja niin
lapsirakas kun ite oon. Nimim. vauvakuume jo kolmatta vuotta.
 
Ps. Tulkaahan katsomaan Robin Hoodia, jos vaan pääsette!
Esityksiä on koko heinäkuun tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin.
Arkena seitsemältä ja sunnuntaina kolmelta.
Tervetuloa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla