Joulun odotusta plääplääplää


Miks mä aina luulen, et ois mukavaa istua lattialla ja paketoida lahjoja? EI ole. Tappelin eilen teippirullan ja karkaavien joululahjojen kanssa.. Huonoilla paketointitaidoillani. Sovitaan että se pinkki lahjanaru paketeis hyvittää ne rumat paketit! 

No ainaki on ny kaikille lahjat.. Taino Jonin paketist puuttuu vie kaks asiaa mut eiköhä ne kohta tuu. Eilen ostin sisaruksille jotain kaupasta ja kummipojalleki on lahja! (Ja ny muistin et mun pitää paketoida viel Mellin lahja...)

Mun vastustuskyky kiusaa mua kuumeella.. Viimeks olin kuumees vuonna 2012! Tää ny selvästi yrittää pilaa mun kohta alkavaa lomaa. Enää huomise tanssiharkat, koulujoulukirkko ja glögijuhla ja si alkaa loma. Vihdoin! 
Ärsyttää olla kotona kun päivä tuntuu kymmenelt vuodelt ja tylsistyn tänne. Mut ehkä oon kotona tänää.. Eile menin kouluu ja se tais olla virhe koska kuume tuli takas.. Mut huome kyl meen! Vaikka mikä ois.. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla