The magic always come with a price!

                  "Magic allways come 
                        with a price!" 
                      - Rumpelstiltskin
                   
Joo oon kattonu varmaa liikaa 'Once        upon a time' -sarjaa.. Mut minkäs teet? Se on vaan parhautta! 

Eilen oli ehkä paras maanantai pitkiiiin pitkiin aikoihin. Niclelbackin liput tuli myyntiin aamulla yheksältä. Mä istuin valmiina tietokoneen edessä lippupalvelun sivulla viis minuuttii enne yheksää. Ku se oli enää minuttii vaille aloin painella 'päivitä' -nappii koko ajan ja parin painasun jälkee se muuttu "lippuja saatavilla" ja NAPS painoin sitä. 
1. Valitte yks lippu permantopaikalle
2. Ala paniikissa täyttää henkilötietojas ku ruudulla raksuttaa 18 minuuttia aikaa että sun lippu on varattu sulle. Vaikka tiiät et ehit kyl 18 minuutis ni silti tulee semmone hirvee paniikki "äkkiä äkkiä äkkiä"
3. Saat tietos. Sitte maksamaan! Kirjaudu nettipankkiis ja äkkiä avainluvut... Väärin.. Uudestaa.. No nyt!
4. "Kiitos. Tästä voit tulostaa lippunne"
5. *syvä huokaus* ja lysähät lattialle keskellä onnellisuuden tunnetta. Sä teit sen! I GOT IT!

Ens syyskuussa siis Helsinkiin kattoo Nickelbackii! Jeee.. Olin keikalla 2012 syksyllä Eetun kans. Oli parasta! Nyt en jaksa oottaa! 

Muttajoo mitäs tässä.. Joulukuu oho minne nää kuukaudet taas juoksee? Kohta ollaan jo Joulukuun puolissavälin. Joululahjoja? Mitä? Mistä? En tiiä.. Kerranki on rahaa ostaa lahjoja mut ku vaa riittäis mielikuvitus. Oon ostanu jopa kahelle jo lahjat.. Wau.. Koiralle ekana :D oikeesti miettikää, mun pitää ostaa lahja kuudelle ihmiselle ja ei oo enää paljoo aikaa mut hei oonha mä meidä koiralle ostanu lahjan? Hyvä minä. Ja Jonille. Aikaa sitte. Enää sisarukset ja kummipoika. Hmm.. 


         

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla