This is must !

 
Mun oli pakko päästä purkaa tää jonneki muualleki, ku mun
äitille! Mä oon iha jotenki hassulla tavalla nyt ilonen.
Mä olin  tänään koulun jälkeen (oikeestaan mulla jäi vika tunti välistä, mutta ei kerrota sitä opettajille) Paloniemessä kolmen kaverin kanssa
pitämässä tän kaupungin peruskoulun opettajille semmosta Veso-iltaa.
Mein seurakunnan nuoristyönohjaaja kysy meitä vanhoja, ihania & täydellisä tukioppilaita pitämään sinne rasteja opettajille.
 
Kun se alko, mä ajattelin et ei herranjestas miten mä voin olla
kunnolla ja käyttäytyä normaalisti/ystävällisesti niille joilleki
ei-niin-mukaville opettajille, keistä mä aina koko yläasteen valitin; ja pari ala-asteelta. Sit tietysti ne kaikki kaikista
ärsyttävimmät opettajat sattu kaikki samaan ryhmään! Härregyd..
 
Sitte loppujen lopuks se oliki iha hiton hauskaa! Ja ne opettajatki
oli tosi mukavia näin koulun ulkopuolella, ku ne ei ollu siinä open
roolissa vaa iha "normaaleja" ihmisiä tai silleen :D
Ne kettuili toisilleen, pelleili ja nauro, ku hullut. Oli hassua.
Kaikista paras näky oli, ku mun vanhan yläasteen rehtori nauro ja pelas niitä pelejä iha rennosti (ja se ei koulussa etes tervehi, jos sille sanoo hyvät huomenet) !
 
Yks ryhmä tuli mun rastille ja yritin alottaa esitellä sitä. Sit mut keskeytettiin. Opettajat on outoja.
Mä: "Joo tässä rastilla on.."
Joku opettaja: "On Roosa!"
Mä: "Joo kyllä Roosaki on tässä rastilla"
Se opettaja: "Päivää Roosa".
Mä: "Päivää"
 
Kun tuli kahvin aika, istuin kaverin kanssa syömäs kakkuu.
Mein viereen tulee kaks opettajaa ja aletaa höpistä siinä jotain,
koska se toinen oli sen mun kaverin sukulainen.
Oikeesti ei jumalauta, että naurettiin melkee vedet silmissä ja muut opettajat katto meitä vähä hassusti!:D
Niitten kanssa synty nii pöljää läppää, et me vaa höpötettii ja naurettii. Opettajien kanssa vedetään läppää nykyään ? Hmm..
 
Mä: "Mun pitää olla täällä viel kui kauan, et nää saa nää tavarat pakattuu ja saan kyydin kottiin!"
Opettaja: "Roosa missäs sä asutkaan?"
Mä: "Tuolapaha vanhas pappilas"
Opettaja: "Ai sä oot se Roosa! Joo ilmankos näytit nii tutulta!"
Mä: "Joo hahahaa"
Opettaja: "Sun isäs on se Timo Suutari eikös?"
Mä: "Joo just se *naurua*"
Opettaja: "No mehän voidaan kyllä heittää sut kotiin samalla, ku viedään tuo (nimi) kotiinsa, jos haluut lähtee aikasemmin!"
Mä: "Voi jos vaan viititte, ni ois kyllä kiva!"
Opettaja: "Joo tottakai. Päästään käymää siellä pappilan pihas oikee! Jos sinne saa ajaa?"
Mä: "No saa sinne. No ei saa, ku hirveet portit on ties! *naurua*"
Opettaja: "Joo ja oikee semmoset puhelukamerat, et näkee kuka yrittää sisälle! Niiko amerikassa! *naurua*"
Mä: "Kyllä. Ihan äänentunnistimen kanssa! Tein pitää päästää mut näytille nii päästään sisään!"
*kaikki nauraa*
 
Sit se koko automatkaki vaa höpistiin ja naurettii ties mille nahkiaisille ja opettajille ja rehtoreille. Oli hauskaa.
Ja neki sano, et oli tosi hauskaa tutustuu muhun; hahah:D
 
Juttelin jopa kahen mun "inhokki" opettajan kanssa lopuks!
Yläaste-ajan luokanopettajan ja si fysiikanopettajan. Neki oli
ihan mukavia sillee, ku ei ollu opettajan paikalla ja pysty
juttelee rennosti ja normaalisti. Toinen kiitti meitä kivasta
illasta ja toinen sano, et pitää mulle peukkuja lukion suhteen:D
Se kettuilee mulle, ku en pärjänny fysiikas yläasteella _yhtään_
Niii ja mun 6-luokan opettaja .. hoho se vihaa mua ja nyt se joutu
tottelee mun käskyjä! Se oikeesti ei tykkää musta yhtään, ku
olin sillo kutosella semmone kauhukakara-kiusaaja... joo.
 
Mut oli tosiaan oikeesti just mukavaa nähä vanhoja opettajia ja ihan
myös niitä ärsyttäviä. Oppi jotenki arvostamaan niitä ihmisinä ja nyt ku näki ne "oikeena ihmisinä" niin sanotusti, ni ei jääny päähän vaa ne huonot muistot karjuvista ja valittavista opettajista:D
 
P.S. Janne lupas meille pizzat palkaks - ny se on meille pizzat auki; haahaa (;
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla