Well, honey, here comes a lullaby

Kattokaa ny kui kauniissa ja kivassa paikassa me oltiin
viikonloppu! Oli jotenki pöljän kotone olo, ku tää talo oli
vähä samantyyppine, ku mein iso kartano. Ja muutenki toi ympäristö -
uhaha, ihanaa ylistän(:
 
Nickelbaaack !
Aiivan sanoin kuvaamattoman mahtava keikka! Voivoi, että oikeesti.
Ainoo vaa, et miä olin kuumehourussa, mutta burana on jumala!
Kyllä kannatti ja saatte kyllä tulla uudestaanki Suomeen!
 
 
Moi, me olemme me - emmekä ketään muita.
Hahaha pakko kertoo tää juttu. Tänään mun isän äiti, eli mun mummo tuli vahtii mun sisaruksii
ja tuli sit mun juttusille, kun oli kuullu et olin käyny Helsingissä ja arvannu heti et oon siel jonku pojan kanssa. No se sit oli arvannu, et son Eetu koska rakas biiberi on sille siitä maininnu <3
Nomut - sit se käski mun näyttää sille kuvan Eetusta ja vetäsin kamerasta jonku kuvan (eli tän) sille.
Se sano, et meillä on samanlaiset silmät ja höpöttää siinä kaikkee ja toivottaa onnea ja sanoo, et
"onse kivaa, ku sinä oot tommosenki itellesi löytäny!" :D
 
Mut mitäs mitäs.. viinkonloppu oli paras, ihanin ja mahtavin viikonloppu koskaan!
Hillutiin niitten mahtavalla piha-alueella ja miä räpsin kuvia, ku siel oli nii nättiä.
Eetun serkku kiusas minnuu, mut soli vaa ihana piäni tyttö (:
Käytiimpä sit Sellossa kävästii TopTenissä ja käytii syömäs Raxis.. siel oli jotkut lastenviikot
ja siel oli jtn hiton vaahtokarkki pizzaa, en kyl maistanu o.O
Si käytii BIOREXIS kattoo Madacaskar 3 3D:nä ; hahahhaaaa!:D
Sit tietty seikkailtiin lähijunilla Pasilaan ja sielt takas yöllä keikan jälkeen..
 
P.s. Kaveri järkytty, ku kuuli etten ollu käyny helsingis ollenkaa shoppailemas:D
Oli muuten nii kivaa, et ei tullu mitn shoppailuja mieleen.
 
 
 

Kommentit

  1. sinut on haastettu:

    http://mylifebyama.blogspot.fi/2012/09/haaste.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla