Sairaalaan vai suoraa päätä mielenterveys-keskukseen ?


Onkohan mussa oikeesti jotain vialla ? Mä mietin tänään koko päivän.
Mä juttelin jopa mun äidin kans illalla siitä, et en pysty nukkuu ja se sano, et
se luulee et se johtuu siitä, et mä jouduin elää kolme vuotta Tuupalalla.
Taisiis se epäili, et mulle on jääny jotkut traumat sieltä ja et ny sois
puhjennu se kauhee stressi sielä olemisesta.
Onhan se tottaki - mä "pelkäsin" sinne menemistä taisiis se paikka oli mulle,
ku maanpäällinen helvetti. Voiskohan se olla ?
Äiti sano, et mun kannattasi mennä puhuu jolleki tyypille mun _elämästä_ ..
Ketä muka kiinnostaa mun elämä?! Ketä kiinostaa kuunnella mun valitusta ja kuka
oikeesti muka jaksais kuunnella jotain valitusta ja kuulla mitä kaikkee mulle on tapahtunu.
Haluuksne oikeesti kuulla mitä mulle on sanottu?
Haluuks ne oikeesti jumalauta kuulla, et mua käskettiin tappaa itteni?
Sitkö ne haluaa? - mä en ainakaa haluis kuulla semmosta paskaa.

Mä meinasin tänää pyörtyy monta kertaa töissä. Mua alko pyörryttää.
Ku mä en saanu henkee. Oikeesti - mä yritin jopa käydä ulkona, mut ei auttanu.
Istuin sitte lattialla; siinä se onnistu.
Sanoin äiteelle, et mä en saa henkee täällä ja se vaa lörpötti, et muista huutaa
jolleki, jos ympärillä pimenee. Et ihminen ei kestä kauaa ilman happee?
Hei haloo oikeesti oonks mä niiko tekemäs jotain kuolemaa vai ?
Help me. Please.

Mut ny parempiin asioihin; mun on pakko näyttää teille nää älyttömän ihanat mekot,
jotka mä tilasin H&M:ltä. Emmä yleensä saa tilattuu mtn, mut ny siel oli isot alennuket
kesävaatteille. Respectit kuvaajalle veljeni Benjamin 7v !

H&M 7,95e

Sama mekko viel takaapäi (;

H&M 7,95e

Ja tääki eestäpäi myös (;


"Kun jokin menee vikaan, on hyödyllisempää keskustella siitä,
kuka vian korjaa kuin ketä siitä pitäisi syyttää"





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla