This is my lifeee !


Lupasin joku aika sitten yhdelle kaverilleni, että teen
videopostauksen elämästäni. No mä tein sen perjantaina,
mutta jostain kumman syystä rakas nettini vihaa minua
eikä antanut ladata videoita. No nyt olen kuitenkin
saanut ladattua ne & tässä se tulee:

P.s. Häpeän näitä alkuilmeitäni.
P.p.s. Jos ei kuulu ni voluumia vaa isommalle!
p.p.p.s. Kahdessa osassa, sillä  ihana äitini tuli keskeyttämään..
+ Anteeksi, kun tästä tuli näin pitkä.
Jos joku jaksaa kuunnella/katsoa niin toivottavasti nyt tiedätte
millainen ihminen mä oikein oon ja miksi.

Kommentit

  1. Yhessä vaiheessa kyllä liikutuin ihan kyyneliin siuta kuunnellessa ja päässäni vaan huus ajatus, että miten ihmeessä kukaan on voinut jättää noin ihanan ihmisen ulkopuolelle porukasta! Ja parissa kohtaa tuli taas sellanen fiilis ihan kuin olisit puhunu miun ajatuksia, oon kokenut hyvin samanlaista kun sie ite ja täytyypi sanoa että pelkästään jo tän videon kautta tunsin ihan tosi suurta empatiaa.
    Sen verran pitää kuitenki vielä sanoa että ensi kerralla tiivistä! Jaksoin kuunnella hyvin jutun, mut melkein tunti on oikeastaan tosi pitkä aika videoblogille. Mut toisaalta taas jos tää ei ois ollu näin pitkä niin sit tää ei ois ehkä ollu niin puhtaasti aito. Eikä se haittaa jos et kaikkea kerro mitä siulle on tapahtunut, koska täähän on siun blogi ja kaikkea ei pysty eikä tarvikkaan sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ;__;
      Ja joo, mä tiedän että tää on tosi pitkä.
      Mut en tosiaan oo tekemäs yleensä näin pitkiä postauksia mut tätä oli vaikee pitää lyhemmäks, koska kaikki tärkee piti kertoo ja näin.

      Poista
  2. Olipa kivaa, kun julkasit fb:ssä linkin tänne blogiin. Musta sie oot tosi rohkee, ku pystyt ja haluut puhuu näistä asioista. Elämän aikana tulee paljon paskaa niskaan, mutta asioilla on tapana järjestyä, niinku oot varmasti iteki huomannu. Kiusaaminen, ikävät ja paskat asiat ei varmasti unohu, mut ne ihan oikeesti vahvistaa, ja ainaki ite oon huomannu sen, että jos kiusaamista ei olis mun kohdalla tapahtunu, nii en olis tässä ja tämä ihminen, josta olen oikeestaan aika ylpeä.

    Joten peukut pystyyn ja kohti uutta, tuntematonta ja jännittävää :DD

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla