Tunnelmia ja ajatuksia uudesta alusta ~

Joo eli täs on ny mun eka videopostauus ikinä!
Jouduin leikkaamaan sen kahteen osaan, koska rakas
YouTube ei antanut ladata näin pitkää videota..
Niin ja tosiaan.. videosta tuli vähän pitkä, mutta
toivottavasti jaksat katsoo(:
Kommenttia toivon oikeesti siitä, et mistä te haluatte
sitä juttua kuulla. Yks kaveri jo mainitsikin, et mä
voisin kertoa mun elämästä.. no; se on aika rajua tekstiä,
mutta voin mä senkin tehdä. Vaikka viikonloppuna, kun on aikaa.
Tosin siitä saattaa tulla pitkä tarina.
Mutta näin kaikenkaikkiaan.. mä oon iha hirvee onnellinen nyt
vihdoin ja viimein mun elämässä on kaikki hyvin ja voisin sanoa,
että melkeinpä täydellistä!
Mutta siitä sitten myös joskus toisen kerran.

Kommentit

  1. hei sinä ihana <3 älä unoha kertoa itsestäsi + ihanasta luonteestasi näissä vlogeissa :3333

    VastaaPoista
  2. Mie haluaisin kuulla että millanen ihminen oot ja ylipäätään siun menneisyydestä jne jne :) Minkä luontonen oot, harrastatko mitään ja näin pois päin!

    VastaaPoista
  3. Joo luultavamminkin väsään jonkinnäkösen videopostauksen tässä viikonloppuna just mun menneisyydestä & elämästä .. ja voihan siihen liittää harrastuksia ja muuta mukavaa (:

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla