This is me


Äidinkielen tunnilla annettiin tehtäväksi etsiä aikakauslehdistä kuvia ja tekstejä, jotka kuvaavat jollain tavalla itseään.
Itse väserrin omaa kuvakollaasiani ainakin tunnin (+edellisen illan, kun etsin kuvia) joten haluan näyttää tämän mahtavan työpanostukseni ihan teillekin asti!

  • Serranon Perhe siksi, koska rakastan Espanjaa ja sen kieltä ja Serrano on muutenkin vaan nii ylimahtava sarja! Suosittelen!
  • Tanssi: R-A-K-A-S-T-A-N tanssimista, se on mulla veressä aina
  • "Iso EI huumeille" - Joo, no tekstistäkin jo näkee kaiken tarpeellisen.

Nauraminen on mun elämäntyöni - mä nauran aina!
Yks mun lempiharrastuksista on siis nukkuminen
House oli ihan pakko mainita! Yks parhaimmista tv-sarjoista koskaan! + Housella ja mulla on yks samanlainen ominaisuus: yhtä paska huumori
 No nuo ylälaidan "maisemakuvat" kuvaa sitä, et mua kiinnostaa eri maat ja kulttuurit ja voisin vaa matkustaa ympäri maailmaa.

Vauva(suprise): Mähän oon pienestä pitäen tykänny vauvoista ja pienistä ihmisistä. Ja viimeset puol vuotta mua on kiusannu hirvee vauvakuume. Hei tää on oikeesti iha hirveetä!

No "Me rakastamme musiikkia". Siitä ny näkee iha silmilläki ilman mtn selityksiä. Kuuntelen siis musiikkia aika, kun mahollista.
Juttuki ja kaikki sujuu paremmin,ku on taustalla hyvää musaa!


No tästäki saa kyllä iha selvän ilman mtn ihmeempiä selityksiä.
Olen aikamoinen herkkusuu/syöppö = syön aina, kun mahdollista
Huumorintajua löytyy, eli en oo todellakaa mikää tosikko
(tosin niinkuin äsken jo mainitsin niin mä osaan kyllä vetää
aikamoisen paskaa läppää, että kiva jos joku ymmärtää)
No sit moon aikamoinen bilettäjä, et tykkään järkätä kaikkii juhlii ja iha onessani olin ysillä,
ku pääsin tukarina pitämään seiskoille discoja ja tanssii siellä hyvän musiikin tahdissa(;

No sit tietysti "Täydellinen poikaystävä" (;
Kukaan ei oo täydellinen, mut mulle sä oot täydellisyys<3
I Love You
Te Quiero
J´e taime
Ti amo
Diligo vos
Ich liebe dich
Я люблю тебя
당신을 사랑
我愛你
私はあなたを愛して


Tukioppilaana toimin 9-luokalla & oli ihan suber-mahtava
kokemus! vaikka välillä meniki vähä.. päin persettä ja mulla ainaki oli
hauskaa ja tuun muistamaan sen aina!
No luotettava oon, et en todellakaa mee kertoo toisten asioita
eteempäin ja muhun voi muutenki luottaa, et jos lupaan
jotain ni se kans pitää!
No mä suutun kans kyl aikas helposti ja turhistaki asioista..
Mut mut saa lepytettyyki aika helposti. Taino.. riippuu tietysti
asiasta miten mut on saanu suututettua.
No mä oon kans tosi TOSI herkkä. Et varokaa vaa mitä mulle
sanotte. Mä voin murtuu iha pienistä, asioista mitä ootte
ajatellu sanoa vaikka iha läpälläki.

~ Mutjoo; huomatkaa, että mä vaivauduin jopa värittämään
ton paperin taustan! Jos nyt en saa hyvää numeroo
ikästä ni en millään!








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla