AVENGED SEVENFOLD!


 
Ah - tämä tyttö on nyt saavuttanut onnellisuuden !
Tulostin juuri itselleni ja kaverilleni liput Avenged Sevenfoldin keikalle Tukholmaan!
Marraskuun kahdeksas päivä siis huudamme, laulamme, karjumme ja hypimme Hovetilla.
 
Herraisä oikeesti äääää.. oon ihan sekasin jo nyt ni arvatkaa vaa sitte marraskuussa.
Petyin niin sanoinkuvaamattomasti harkkojen jälkee, ku tulin kotii ja näin että A7x ei tulekaan
Suomeen. Aloin itkee ja huusin ja kirosin tässä koneen ääressä. Metsästin äkkiä esiin ruotsin sivuston ja juoksin äidin luo huutamaan, että nyt on kerpele pakko ostaa liput mulle Ruottiin!
Sen jälkee hypin, kiljuin, nauroin, itkin, pompin, pyörin, ja huusin kun äitiä ei kuulunut ja mähän en
siis itse voinut maksaa sitä.  Lopulta äiti suostui ostamaan liput mulle [varmastikin osaksi siitä syystä, kun  ei jaksanut kuunnella mun huutoja ja kiljumista] eikä ne liput ees maksanu ku 58e !
Ja vielä seisomapaikat permannolta! (; <3
 
Oon iha happyhappy nyt ja niin sekaisin onnesta.. äää !
Isä tuli äsken kurkkaamaan mua ovelta ja sano: "Roosahan näyttää olevan iha hyvässä kunnossa"
Minä siihen: "Kyllä - olen elämäni kunnossa!"
En oo piiiitkään piiitkään aikaan ollu näin onnellinen! Wäääää miten mä jaksan odottaa marraskuuta?

Kommentit

  1. ÄÄÄÄ!!!! marraskuuu!! Äää!! Avenged Sevenfold !!! <33

    VastaaPoista
  2. http://eraan-aidin-kotona.blogspot.fi/2013/05/random-asioita-minusta.html


    sulle ois haaste ;-)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla