Hyvää syntymäpäivää - Mulle !


 
Tänään oli mun synttärit ;3
Heihei pitäskö riemuita tai jotain? 17-vuotta.
Emmä osaa. 17-vuodessa ei mun mielestä oo mitään jännää.
Ei saa mtn etuja tai oikeuksia - lapsilisätki vaa lähtee.
Tosin sanotaanhan sitä että "Nainen on kauneimmillaan 17-vuoden
iässä". Saa nähä sit onko se totta 8D
 
Heräsin joskus kymmenen aikoihin ja kaheltatoista lähettiin äiteen
kans lukiolle. Meillä oli sielä rehtorin ja opon puhuttelu.. neuvottelu. Siis tästä koulun ja paikkakunnan vaihdosta yms.
Ohjeeksi sain rehtorilta, että "muista Roosa ostaa pyörä. Oulussa
on niin hyvä pyöräillä! Ja muista kypärä ja toppahousut! :D
Eropaperitki sain käteen. Opoki oikeen selvensi, että
"Näitä eropapereita ei oo sit pakko täyttää. Teillä on nyt tämmöne
mietintäaika teidän suhteessa, että eroatteko vai ette".
Viisasta viisasta.
 
Sen jälkee tein ruokaa (broileripastaa..) ja tehtiin se mun hiano
kakku, josta tässä on kuviakin. Avenged Sevenfold sentään<3
Viiden aikoihi sit kaks kaverii tuli meille ja syötiin kakkua, juteltiin, pelattiin biljardia, katottiin leffa ja soiteltiin kitaraa & laulettiin. Mukavaa oli (:
Lahjoja en vielä saanu. Nei oo tullu vielä.
Isä kyl anto mulle jonku hiton taskulamppulinkkuveitsen..
Kuka järkevä ihminen oikeesti antaa vakavasti masentuneelle
teräaseita? ..
Esittelen teille mun lahjat sitte ku oon saanu ne kaikki ;3
 
Kakun reunoilla luki siis Avenged Sevenfoldin biisien nimiä!
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla