Päässä viiraavalla tytöllä on villit housut jalassa!


 
 
Eilen vietin pari tuntia elämästäni suuressa kaupungissa nimeltä Kajaani.
Vietin siellä aikaani lapseni, ystäväni ja heidän yhteisen ystävänsä kanssa.
Kävimme kuluttamassa Prisman Hesen penkkejä, koska minulla oli nälkä.
Sitten puolestamme kävimme katsastamassa kajaanin Prisman ja etsimme
Emilia-pulloa; siis cokista. Ei löytynyt ;c
Jätimme sitten lapseni kanssa ystäväni ja heidän ystävänsä ja lähdimme
valloittamaan Kodin Terran. Minulle on siis iskenyt vauvakuumeen tilalle
kauhia sisustuskuume. Kiersimme hyllyjä ja suunnittelimme minulle
hienoa ja ihanaa huonetta. Joku vanha mies käveli meitä vastaan ja pysähtyi eteeni. Katsoi minua vähän aikaa ja totesi:
"Jos en muuta tiiä ni sen tiiän, että sulla on ihanat housut! Ja aika villit!"
Sitten se kysyi jopa kaveriltani, että eikö mulla olekin villit housut.
Päälläni oli siis Avenged Sevenfold hupparin kanssa uudet mustat ja revityt legginsit.
 
Kun menimme ulos parkkihalliin, minun oli aivan pakko päästää adhd-eläimeni ulos. Kiljuin siis täyttä kurkkua kaikuvassa parkkihallissa.
Ohitsemme käveli vanha pariskunta, jonka nais sukupuolta edustava jäsen katsoi minua melkeimpä järkyttyneenä ja kysyi mieheltään:
"Viiraakohan tuolla tytöllä päässä?"
Ei siihen näköjään lääkärin tutkimuksia tarvita, että todetaan hulluksi.
 
 
Ps. Musta on alkanu tuntua, ettei nää mun lääkkeet
auta enää. Pitäisköhän annostusta lisätä?

Kommentit

  1. hehe itehhän asun kajaanissa ;D

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla