Sipsien ystävä !


 
Olen täällä Oulussa taas vaihteeksi. Melekosta reissaamista nyt Oulun ja Kuhmon välillä.
Nyt mun kesäloma alkoi [vaikkakin lomallahan mä oon ollu jo reilut kymmenen viikkoa] !
Kun aamulla kymmenen maissa lähin Kuhmosta, ilma oli pilvinen ja viileä.
Mutta täällä on kesä ja sitä on luvattu jatkuvan. Kuuma on; ah ihanaa vihdoin <3
 
Melkein heti ku tulin tänne, lähettii rannalle. Siel oli semmone tehty iso vesikuoppa vai miks sitä
pitäis kutsuu? Hiekkarantaa, kallioseinämiä ja paljon laitureita a hyppytorneja.
Vesi oli jääkylmää - tuntu et aivot ois kuollu ku jalka kosketti vettä ja olis uinu suoraan Altantissa.
Lopulta uskaltauduin kuitenki uimaan ja sinne meni talviturkki lopullisesti
"Hei hei, ei tule ikävä!"  - kuitenki - se oli tosi mahtava paikka uida ja sinne siis tieni vie kesäisin.
Otettiin aurinkoa, uitiin, kuvattiin ja syötiin hienoja eväitämme eli sipsejä ja cokista.
10-vuotias serkkuni sanoi mun kantaessa sipsipussia pyörän kanssa, että
"Roosa taitaa ollaki tommone sipsien ystävä". No ehottomasti (;
 
Huomenna käväsemään kaupungissa vähän Ginassa ja varmastikin muuallakin.
Lahjakortin kun sain synttäriksi niin pitää sitä mennä metästämään jos jotain kivaa löytyisi!
Soitellaan varmaan myös lukioihin, josko voisi tulla tsekkaamaan niitä. Yh - pelottaa.
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla