Feelings right now

                1. Mä keksin vihdoinkin mun elämäntyöni

                2. Ihmiset on outoja

                3. Elämäni on sekavaa ja vaikeaa

                4. Mun sisin tekee kuolemaa - hidasta kuolemaa



5. Musta tuntuu, ku mut ois kahlittu tänne. Tänne pimeään,
josta ei pääse pois. Mua ahistaa.

6. Miehet - miehet on vielä oudompia, ku ihmiset. Ehkä ne
on luotu sellasiksi.

7. Mä en osaa enää luottaa kehenkään. En osannu ennen -
mutta nyt en edes sitä vähäistä.


7. Mä oon pieni - ja heikko. Mä en pärjää.

8. Mut on rikottu; kuka mut saa ehjäksi?

9. Mun ahdistus kasvaa täällä. Täällä missä
mut pakotetaan olemaan. Kuolen.

10. Mä haluun olla poika - tyttönä on
liian vaikea elää.

11. Mä nauran itselleni.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla