Vauvat on ihania

Yh.. nää viis päivää meni liian nopeeta. Kaveri lähti tänää, mut oli meillä ainaki mun mielestä hauskaa.
Chillailtiin meillä & kylällä, käytii siel mökillä, leffateatteris kattomas Iron sky (:D); kuunatseja jeejee!
Kahtena päivänä istuttii yhes kesäkahvilas kassalla ja mun äärimmäisen vähäiset matikka-taidot pääsi koetukselle niitten rahojen kanssa. Käytii myös syömäs Kontion lähellä olevas ruokateltas; se on kesän perinne, siel pitää käydä syömäs kerran. Ja yhtenä iltana pidettii leffamaratoni!
Sit me käytii kattomas mein tuttuu, ku se oli saanu vauvan! Awww..  se oli nii pieni, pehmee ja sulonen. Iha kiva, ku ne tökkäs sen vauvan mulle vaa iha pokkana, et "Roosa pidähä tuota vauvaa jonku aikaa!"  Eikö ne tajuu, et ku mulle antaa vauvan ni ei siinä kovin hyvin käy ? ;__; <3

Kotona istuttii kaverin ja äiteen kans keittiös ja juteltiin siitä vauvasta ja miä taas höpötin siinä jotain.
Minä: "Mitä sanoisit, jos mä saisin vauvan? .. ja susta tulis mummeli!"
Äiti: "Ai minkä ikäsenä?"
Minä: "Noo.. vaikka ny 18".
Äiti: "No.. (pieni tauko) , jos sulla on sillo hyvä mies ni minkäs minä sille voin. Ei mua haittais tulla mummoksi".
Nii tosiaan.. meillä on äiteen kanssa aina erittäin sivistyneet keskustelut.

Mutjoo, tässäpä jotn kuvia tästä viikosta :

                     
Kesäkahvila sai parhaat työntekijät!


Satoi joka ikinen päivä... Damn.

Mitä siitä seuraa, ku Roosalle antaa
vauvan syliin?

.. ilmeeni kertoo vastauksen..
"Saaks mä pitää tän?"

Ajattelin kyl, et nappaan sen vaavin mukaani; ei kukaan ois huomannu, ku oisin vaihtanu vaikka Benjamin tilalle? Vauva ois vaa vähä kasvanu äkkiä.

Oli muuten todella ihanaa, ku Kuhmossa on paljon ihmisiä! Keskusta vilisee ulkomaalaisia ja tottakai myös ihan suomalaisiakin. Sitä se kamarimusiiki-festivaali teettää. Mut seki ilo kestää vaa kaks viikkoa kerran vuodessa. Sit täällä onki tyhjää.. keskustassa ei kulje ketään.
Jouduin puhuu englantiiki jopa, ku käveltiin kaverin kanssa ässältä kottiin. Joku auto pysähty ja siel jotkut tyyliin intialaiset (ainaki ne näytti intialaisilta) alko höpöttää mulle jotn ja kyseli, et missä se paikka on ja missä se paikka on. Jees, mä en osaa englantia. Tai osaan, mutta en uskalla puhua sitä. Sepitin mä niille jotain siinä, ku yritin selittää et missä ne lipunmyyntipaikat yms. on :D

Kiitos, anteeks ja näkemiin. Hymyillään, ku tavataan ~


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla