Varastaako rakastuminen yöunet ?

Joo mä siis ajattelin, et "joohei mä kirjottelen tänne vaan silloin, ku mulle tapahtuu jotain jännää". Mut ei.. miten mulle muka just nyt tapahtuu kaikenlaista ? Mä en tajuu. Ennen mulla oli ihan tylsä elämä, eikä mulle tapahtunu ikinä mitään. Justjoo. No kiitos elämä, kun annoit mullekin jotain !

Olin tänään iha normaalisti töissä, kuten nyt aina tän kahen viikon ajan. Nii, siis mä oon ny kesätöis yhes jännäs kahvilas tai semmoses. Nosit mä istuin siis jakkaral kassalla tylsistyneenä, ku ei asiakkaita näkyny mailla eikä halmeilla (vai miten sitä sanotaan). Yhtäkii mun puhelin soi ja nousen sillee niiko you know ylös puhuu puhelimee, ku kaikkihan tietää sen, et puhelimessa puhuessa ei pysy paikoillaan vaan vaeltelee pitkin taloo tai jotain. Sit vastaan iha normaalist omalla nimellä, koska soli vieras numero. No sieltä kuuluu vaa jotn "No YleX:än Anne täällä terve! Roosa sä olit toivonu Coldplayn The Scientist-biisiä ja kertonu sun ja jonkun jätkän tapahtumasta. Sopisko sulle, et mä soitan sulle joskus seittemän aikoihin?"
Olin vähä sillee, et: Wut? Mulle? Siis radioon puhumaan? Melkeein..
Mutjoo.. sit mä vaa istun keskellä sen kahvilan keittiötä ja vastailen Annen kysymyksiin. Mun veli Elia syö siin vieres jotn ja kuuntelee otsa kurtus, et kelle mä oikee höpisen.
Anne kysyy kaikkee, et miten on kesä menny ja onks suunnitelmii kesäks ja minne mä meen syksyl. No mähän kerron tietty, et joo ei oo enää oikee suunnitelmii, et kaikki on käyty jo ja et meen tosiaan syksyllä lukioon ja näin. Sitse kysyy, et onko mun ja sen jätkän "kriisi" selvinny ja sanon et on se ja näin ja sit se vaa sanoo ilosesti, et soittelee sitte seittemältä, et jutellaan sitte lisää :D
Tein ois oikeesti pitäny nähä mun ilme siinä vaiheessa! Mä vaa tuijotan mun veljee ja kerron sille, et kuka soitti ja mitä just tapahtu ja et mä pääsen jonneki radiohaastatteluun tyylillä "musatoive ja rakkausneuvot muille miehille Suomessa" (Y)
No mä ja mun veli ollaan YleX:än vakiokuuntelijat, joten seki innostu iha himona siitä tietysti.

No se itse puhelu meni hyvin sitte illalla. Vaikka mä pelkäsinki ihan himona ja tärisin ja hikoilin täällä itekseen :D
Mä sain sanottuu kaiken mitä mä halusinki ja sain sanottuu. Siinä vaiheessa, ku Anne sano, et mä voin sanoo terveisiä sille mun jätkälleni ni olin vähä, et "apua mitä mä sanon!?" .. mut sit rohkasin itteni ja sanoin iha koko Suomen kansan kuullen (taino niitten, jotka sattu kuuntelee YleX:ää) et mä rakastan sitä <3 (:
Vähän mä olin rohkee! En ois itestäni koskaan uskonu, et tommosta uskallan tehä! No siinä sitte sain kertoo "muille suomen miehille", et miten naisen saa leppymään; hahhaha :D Emmä takaa, et ne on ne mitä kaikille toimii. Mut mulle nyt ainaki toimi tällä kertaa.



Edellisessä postauksessa mä kerroin siitä, että
en saa nukuttua - en saa vaan unta.
Meille tuli yks nainen kylään, jonka mä oon
tuntenu 9-vuotta. Me vaa juteltiin iha normaalisti
ja sit mä kerroin, et mä en pysty enään
nukkumaan. Et mä en saa unta!
"Ootko sä rakastunu?"
Se oli ensimmäinen asia, mitä se suustansa
päästi mun valituksen jälkeen. Mä vaan änkytin,
et en tiiä, mut mua alko pelottaa.
Voiko se oikeesti johtuu siitä?
Et jos on rakastunu - ei pystyis nukkumaan?
Mä en muista millon tää alko -
mut joskus tänä kesänä. Mä en vaa enää
pysty nukkumaan - ei saa unta.
Voiko rakkaus tai rakastuminen varastaa mun unet?

Rakkaus on tuhma, ilkee, itsekäs! Se on törkee!
Miks se haluu varastaa mun unet!?
Anna ne heti takas!

Kommentit

  1. "satuin" kuuntelemaa yhen tyypin käskyst just silloo ;;;) olit rohkee =)))))))) toivottavasti o hyvä tyyppi =) <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla