la joie de ma vie

Tänään mä sain vähä piristystä mun elämääni täällä, ku mun kamelikaverini Elina matkusti linja-autolla kaukaa Posiolta asti. Nii, mähän asuin vielä kolme ja puol vuotta sitten Posiolla, just lapin rajan yläpuolella eli lapissa !
Nii ja me saatiin jopa vieraita iha Tuurista asti, ku mun eno ja sen avovaimo/naisystävä (mikälie) tuli mein mökille jokski aikaa (:

Aamulla mun ihana, suloinen, pusukala-minibiiberini Johannes 6v. mökötti koko aamupäivän sohvallaan, ku sen ikioma kani hävis. Me sitte etittii koko hiton kartano sitä kanii - mut eihän sitä löytyny. No - sainpaha kerranki halailla sitä ilman, et se pistäis vastaan !
Sit me mentiin mökille ja minä, Elina, ihana isäni, Benjamin 7v & mun enoni naisystävineen lähettii kalalle; ja mähän vetelin taas sieltä järvest hauen. Pienen tosin, ku viimeks sain semmosen jättikokosen..

                                              Minä kivana tyttönä lohdutin Johannesta, kun
                                                       sen oma kani hävisi (:



  Nii ja Elina näytti mulle jotn Amnesia-videoita tubesta. Morso on mun miäs - älkää viekö sitä !
  Elämäni rakkaus siis halleluja niin söpö <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla