I can do it !

Today was a pretty nice day !
Mun vanha lapsuuden ystävä, jonka kanssa mä leikin pienenä ku olin jotain tyyliin 3-4v ku asuin vielä Espoossa tuli perheineen meille käymään. Miä olin eile vähä paniikis, et mitä mä ny keksin ja mitä mä sille puhun. Mut kaikki meni tosi hyvi! Mä osasin puhuu; ehk mä luulen, et se Ranskan reissu sai mut oppii puhumaan tuntemattomille ja näin. Ku sielhän piti Taizés jutella iha randomeilleki tyypeille.
Me käytii uimas mein pihan laiturilt (ku se oli vihdoin ja viimein joku käyny laittamas paikoilleen) ja Paloniemes vähä viettämäs iltaa; syötiin ja pelattii jotn mölkkyy ja hitto että mä oon ammattilainen siin pelis ! .. Pojat vs. tytöt - tytöt voitti !
Sitku tultiin takas ni käppäiltiin keskustas ja näytin sille vähä tätä niihirveen suurta Kuhmo-big-cityy ! Siis täähän onki tosi iso.
Ainii.. ne kuulemma kuttuu mua "Lontoon Roosaks" Jeee (;

Päiväl tehtii Biiberin (nii tosiaan, mun veli Elia) jotn kakkuja keittiös.. ja olihan se mein äiteeki siin. Yhtäkii kuulu joku hiljane "Saaks mä vettä?"-ääni, mut ei tajuttu mistä se tuli :D
No sit se kuuluki eteisestä ja siel oliki vaa mein puutarhuri, joka oli unohtanu ottaa kotoo vesipullon ja tääl oli muuten tänää aivan älyttömän ihanan lämmin päivä ! (: .. vihdoin se kesä löytää tänneki syrjäseudulle. Tosin just, ku mulla alkaa työt huomen.

Ja aamul mä jouduin ninjailee suihkuun ! .. heräsin iha normaalist ja olin lähös suihkuu. Olin just avannu salin ja mun huoneen välisen oven ni siel oliki sali täynnä ulkomaalasii miehii; paskat. No minähä avasin ikkunan ja hyppäsin sielt alas ja si ninjailin sieltä ulkokautta sinne ! Jee .. sain aamulenkinki vedettyy siin samal. Oon nii ovela !

Joo mut tässäpä tulee kuvia tästä päivästä. Ja niit on vähä paljo, et jaksakaa kattoo!

Roosan "leivokset"

Biiberin kakku, joka ristittiin "Smurffi-kakuks"

Rakkauspakkaus-keksejä!

Onse kiva omalta laiturilta hypellä.

Paloniemi

"Piiri pieni pyörii.."

"Lapset siinä hyörii.."

Timanttiset on järvet täälläpäin

Kummitustalo

Morson kellari!

Aaltoja vaan

P.S. Minnuu ahistaa. Mullon hirvee nälkä, mut mulla ei oo ruokahaluu.
Ei tee mieli syödä - ei maistu. Maha kaipaa ruokaa, mutta mä en.
Oonko mä tulossa hulluksi?
P.P.S. Mä en saa yölläkää unta. Mä vaa pyörin ja ajatukset lentelee
mun aivoissa. Ei nukuta - nukuttaa - nukahan. Mut en siltikää
nukaha. Mietin vaan; kaikkea tyhmää.
Pitäisköhän mun käydä jossain?
Tarkistuttamasa, et mä en oo hullu?












Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla