Music of my life !


Aattelin rakentaa tänne tämmösen "Music of my life" -musiikkijonon.
Eli joka vuodelta 5-luokasta asti pistän yhden tai pari biisiä tänne järjestyksessä. Kyllä - SAA nauraa :D Nimittäin mä itsekin nauran näille joillekin. "Miten mä oon totaki joskus kuunnellu?"
Huom. Joihinkin biiseihin liittyy myös joku tunnustus (;


                       
                          5-luokka  
 
Jooo vitosella olin iha hirvee High School Musical -fani:D
Mulla oli sen julisteita, levy ja leffat tottakai!
Kotona pistin aina levyn soimaan ja tanssin itekseni
 ja biisien sanat osasin tottakai!
Tunnustus:
Yhdessä vaiheessa minulla oli Troyn (eli Zack Efronin) kuva kännykän taustakuvan xD
              
 

                  6-luokka

Miley Cyrus - ah niin iso idoli muinoin 6-luokalla.
Popitin sitä kotona 24/7 ja osasin melkein kaikki biisit ulkoa.
Ihailin Mileyn tyyliä ja rakastin sen ihania hiuksia. Okei, ne sen vanhat hiukset ois
edelleen aivan ihanat! Mut musiikki nykyään? NOUP.
Tunnustus: Yritin matkia Mileyn tyyliä ja jopa puhetapaa.
 
 
 
7-luokka
 
Seiskalle mennessä mukaan tarttui Paramore.
Hayley Williams & hänen neljä miestänsä (siis bändissä) valloitti mun mielen.
Nyt jäi taakse ns. teinipoppi ja kotona soi Paramore.
Tunnustus: Leikkasin seiskalla hiukset samaan tapaan, mitä Paramoren Hayleyllä.
 
Seiskalla kuuntelin myös paljon MUSE:a, Se lähti siitä, kun kaverini
kuunteli Musea ja sitten mäkin tietysti kuuntelin pari piisiä ja tartuin bändiin.
Yläasteelle mennessä musiikkimaku vaihtui ihan erilaiseen musiikkiin.
 
8-luokka
 
Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey
En tosiaan muista, et mistä tää tuli mut tätä mä kasilla kuuntelin.
Tästä tulee mieleen vaan se, kun silloin joskus kasin jälkee kesällä
istuin junassa Kuortaneelta pois Kokkolaan, haha (:  .. vuosi 2011.
 
Voi - hyvä - luoja - sentään !
Eihä täsä oo, ku vähä yli vuos ku olin kasilla.
Ja nyt en vois kuvitellakaa, et kuuntelisin iha tosissaan
tämmöstä musiikkia. No -  sillon kuuntelin ja pidin oman tanssisessiot salissa.
Tunnustus: Laulettiin tätä nyt 12-vuotiaan veljeni kanssa kilpaa iltaisin :D
 
 
9-luokka
 
Train.. sitä me veljen kanssa kuunneltiin, kun mä olin ysillä.
Se oli mein "oma autolla ajo biisi" :D
Mutjoo.. anteeks, mut mä en oikeesti enää etes muista mitä mä kuuntelin
ysillä ;o .. yritän kuitenki keksii viel jonku.
 
Noni.. tätä tuli kuunneltua, ku YleX:ä soi ysillä mun huonees
24/7 ja tämähän sielä useaan otteeseenki soi (;
 
 
Nykypäivät, eli lukion eka (12B)
 
No Nickelback !
Aiivan ihana, kuuntelen joka päivä ja Nickelbackilla EI ole
yhtään huonoa biisiä. Ne kaikki on nii mahtavia ja sanotukset.. ah ;__; <3
Tunnustus: En tiennyt koko bändistä yhtään mtn ennen, kuin .. poikaystäväni linkitti
mulle kerran Nickelbackin ´Photograph´ -biisin. Silloin kuulin sen ensimmäistä kertaa. Seuraavan kerran kuulin siitä, kun sama jätkä linkitti mulle kerran `Far Away´ nimisen biisin.. no sit kun olin sen kuunnellut niin kuuntelin muitakin biisejä ja hui - siitä se lähti - rakastuin !
 
Hm; Avenged Sevenfold:ki on mun poikaystävän syytä !
Se ilkimys linkitti mulle biisejä ja bähäähähää jumituin kans tähän.
No ihan hyvä vaa, kiitos sulle!(:
 
Joo. Daughtry esiinty Helsingissä Nickelbackin lämppärinä.
Naurakaa mulle, mut sillon mä en siitä hirveesti tykänny. Sillon se kuulosti
nii hirveeltä huutamiselta. okei ehkä asiaan vaikutti myös se, että mä olin kuumeessa.
Mut sitten, ku kuuntelin sitä huvikseen kotona niin kuten arvata saattaa mä jumituin
_taas_ uuteen bändiin !
Nojoo, emmä oikeestaan nyt kuuntle hirveesti muuta ainakaa sillee vakituisesti mitä näitä kolmee. Mitäny satunnaisii biisejä aina välillä kaikkee(:
 
 
Than you !
Oli muuten aka hupaisaa seikkailla Youtubessa ja kuunnella jotain vanhoja biisejä ja bändejä
mitä on joskus kuunnellu. Sain nauraa aikaslailla ;3
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Sisustustarroja !

Welcome to the Kuhmo !