Mä en tunne ketään mutta mut tuntee kaikki!

I was in a new and strange place
 
 
 
 
Sitten minut vietiin ihan uuteen ja outoon paikkaan. Ja kun mut tuntee niin se ei yleensä oo mikään ihanin yhdistelmä tämmöselle tyypille. Hahhah, eiku vaa keskiviikkona Keskisellä käynnin jälkeen nää ajo mut Ähtäriin ja sinne mää sitte loppuajaks mänin. Arvatkaa kuka panikoi autossa ja ketä ei meinattu saada perillä autosta ulos? (;
 
Sit mut raahattiin heti ekana iltana jonneki ulos joittenni täysin randomien (isojen) tyyppien sekaan. Heijee jeesus "what I do here?" -olo oli kyllä vähä tämmösenä outsiiderinä. Oikeesti miks tuola eteläs ihmiset on nii isoja ja pitkii!? Mä oon semmone pieni tatti sielä:DD Täällä mä on iha normaalin kokone ja monet mun ikäset tytöt on iha mua lyhyempiäki! Tyylii vaa kaks on pitempii. Eikä pojatkaa oo ku jtn 170cm.. yks on sit pitempi. Ja se sit kans on pitkä! Tuolla mä hukuin tonne tyylii kymmenen ihmisen sekaa tämmösenä uutena ja pienenä tyyppinä (jota varmaa luultii jtn 12-vuotiaaks, ku siel kaikki on nii pitkii.....)
 
 
Siel sato iha älyttömän paljo lunta ! Yhtäkii vaa torstaina iltapäivällä vilkasin ikkunasta ni hupsis lunta sataa.. no sitähä satoki sit sen koko päivän ja yön ja seuraavanki aamupäivän. Mä kauhistelin lunta tyylii joka toine minuutti ikkunasta. Hyi, ei lumi oo kamalaa se on iha jees mut talvi on! Sillo on kylmä! Ja mä en kestä kylmää. +15 astettaki on mulle liian kylmä!
 
 
No siellähän mä olin sitte siihe lauantai iltaan asti. Mää poikkesin vähä näist hirveistä kliseistä ja pistin ton mun miehen keittiöön tekee mulle ruokaa! Ku ite jäin ylös datikselle, hahhah! Nojoo oli kyllä hyväää, kyl toi yks osaa! No mitäs me.. datisteltiin vaa siel niillä ja näääin. Keskiviikkon käytii siel ulkona Eetun kavereitten kans ja lauantaina käytii jossai jääkiekkopelis kattomas. Sit Eetu päätti jutella mun Facebookilla kaikille mun kavereille ja ne siel sit jutteli kaikkee ihmeellistä:D Sai viel pyydettyy kaks niistä kaveriks.. ja ne hyväksy ;o
No oli kyllä hiukka outoo, et nii monet "tunsi" mut.. "Mä en tunne ketään mutta mut tuntee kaikki!"
Perjantain Eetun kavereit soitti sille et tullaaks me jonneki.. "Tuutteko te Roosan kanssa.." .. se kuulosti iha pöljältä.. en tiiä miks. Sitku Eetu päätti aukasta jonku chatin jossai randomis ja sen toine kaveri (jonka kanssa mä olin väitelly fb:s) näki mut ni huutaa: "Rooosaaaaa!<3" .. hmm.. ;o ^
 
Mut halleluuja oli ihana viikko ! <3
Ja mikä parasta; mä en saanu ollenkaa paniikkikohtausta !
Ja adhd-kohtauksetki jäi vaa yhteen.. hehheh(;
Säilyitte turvassa ilman mun paniikkikohtauksia, joita siis tulee aina joskus.
 
 
Sori Eetu ! :DD
Mun mummeli Oulussa, kun sinne siis menin yöks sunnuntaina niin ei millää enää meinannu muistaa Eetun nimee vaikka kesällä kyllä muisti. No se kysy sen taas ja kun kerroin ni se kirjotti sen oikee ylös muistiin ja pisti jääkaapin oveen kii. Siitäs sai.
Mummo muute näki iha hemmetin outoo unta.. ku se aamulla halus kertoo..
Soli nähny unta, et se lukee lehestä et Ouluun tulee joku laulaja esiintyy ja sit mää huudan et
"Oi se on mun poikaystävä!".. sit mummo sanoo et eiks mulla oo jo poikaystävä.
Sit mä sanoin siin kuulemma, et "Joo on mul mut mul onki kaks!" ... o.O
Ja sit se oli siin unes saarnannu _mulle_ siitä, ettei saa pettää poikaystäväänsä. Mikä meni väärin?
Mä tuijotin mummoo suu auki ja silmät oikee ammollaan sillee "What the fuck?" -ilmeellä.
Joo no mun mummo näkee aina ihan sekoja unia, ettäh..
 
 
Toi eka kuva on tommone "koekuva".. kokeilin huvikseen, et sopisko mulle etuhiukset?
No ihampa miun mielestä.. mitä mieltä oote? :D
Tossa keskimmäisessä mä oon taas ollu Kajaanis jo melkee neljä tuntii.. ku linja-autoja ei ny kulkenukaa kovinkaa tiheesee tahtiin Kuhmoon. Kävin mää Subissa syömäs ja sit ettii itelle talvikenkii, mut ei niitä löyny. Yhet löyty mut ei ollu mun kokoo.. isoin oli 39 o.O
Härregyd, miten joillain voi olla nii pieni jalka. Välillä kyllä ärsyttää tämmöset isot jalat ku ei kenkiäkää mistää enää saa! Mitä tämmösil 41 koon räpylöillä tekee? Ei mitään!
Sitte loput kaks tuntii istuin vaa rautatieasemalla ja kuuntelin YleX:ää hiphei.. oli hiukka tylsää..
Viimesen tunnin istuin ulkona oottamas, et josko se linkku joskus tulis.
 
Siel junas muute Alavudelt Ouluun mun kans semmoses neljän istuttavas penkkijutus istu yks sulone vanha mummeli ja sit siin vastapäätä kaks jtn poikaa. Mua ärsytti ne pojat siin.. tai miehet mitälie. Ulkonäön perusteella jtn 20-24 vuotiaita. Se toine häippäs melkee heti siihen tultuaan jonneki ja sitku se tuli takas ja se toine kysy, et mis se oli ni se vaa irvisti ja sano jtn et "Tuol vessas vähä kävin" ja sit vilkas mua... hyi saatana, että oksetti koko matkan siihe asti, et ne lähti. Mut se mummeli oli sulone;3
Ku tultii Kajaaniin ja mun oli vuoro lähtee junasta ni se huolehti, et mä varmasti tarkenen sielä ja halus oikee pistää mun hupparin kunnolla ja toivotti hyvää loppumatkaa. Oltiin me sen kanssa juteltu aika paljon kaikesta siinä matkan aikana, se oli oikeesti ni sulone mummeli, hihi :)
Toisin, ku ne miehet.. hyi hitto. Yäk.
Sit siel mun takan istu joku mies ja nainen ja se mies puhu _koko junamatkan_ kaikkee, et kui se kuvittelee asuvansa omakotitalossa Ähtäris ja jtn höpisi siel koko matkan ähtäristä ja kui sil ei ollu kavereita pienenä ;(
 
 
Sit Oulussa, mummolassa ei ollu enää nettiä ku se oli annettu Elialle ni kun en Facebookiinkaa päässy ni mä leikin sivistynyttä ja katoin vaalivalvojaisii telkkarist :DD
Mut sit en jaksanu enää niitte ennakkoäänte jälkee ja menin nukkuu joskus yheksältä.
Mummo vaa koko aja huolehti musta, et onhan mulla vaatteita ja eihän mulla vaa herrajestas oo kylmä ja voivoivoi.. se ei vaa totu ajatukseen et mä pääsin jo sielt sairaalast pois ja oon jo terve!
No sit linja-autos Kajaanista Kuhmoon mun viereen tuppaantu joku vanha papparainen, joka haisi iha vanhalle viinalle ja tupakille ja hyi se hoippu just siihe mun vieree vaikka vapaitaki paikkoja ois ollu! Vilkuili välillä ja hyiei. Yritin siin istuu kuulokkeet korvilla ja tuijotin ikkunasta ulos.. vaikka oikeesti mulla tule hirvee huono olo, jos katon siit sivuikkunasta ku ne puut vaa vilisee silmissä..
 
 
Tommoo jäi Kuortaneelle lumihankeen (:
No eihän se ny siel enää oo, mut sinäpäivänä ainaki..
Ny on hieman haikeeta olla taas kotona ja bwäää.
Oli muute iha ärsyttävän tyhmää nukkuu yksin ;___;
Ilman ketää ketä ois ollu siin halimas.. äää. Tyhmää.
 
Vasta äsken lähdin pois ja nyt on jo sua kauhee ikävä <3
Tää eka viikko on se kaikist pahin.. sitte joskus siihen alkaa taas tottuu.
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Sisustustarroja !

Welcome to the Kuhmo !