Cogitationes

 
Nyt on oltu kaks päivää taas normaalisti koulussa.
Tai miten nyt normaalisti voi olla, kun kyseessä on sentään mä!
Oli kyllä oikeesti torstaina ihan outoa aamulla herätä ja mennä kouluun. Ja koulussa - oli ihan outoa, ku enhän mä ollu ollut sielä kahteen viikkoon. Tuntu, et oisin vähä pihalla ja jäljessä kaikesta vaikka en mä edes oo. Mä olin poissa just koeviikon. Eli en mä mtn tunteja menettäny. Mut silti tuntu ihan siltä, et jotain ois jääny välistä. Tai siltä, et olisin jäljessä asioista. Porukka on viettäny aikaa koululla ne kaks viikkoo samaan aikaan, ku mä makasin kaksilla ja niillä on jo omat juttunsa. Mä oon nyt vähä outsiideri.
 
Oli musta kivaaki palata takas kouluun ja ns. "normaaliin elämään".
Pääs takas parhaaseen porukkaan eikä tarvi vaa hihhuloida sairaalas iha yksin ilman kenenkää seuraa. Ärsyttää vaa, ku pitää juosta noittn opettajien perässä sopimassa kaikki kokeet uudestaa ja näi.
Sit haluisin kans saada mun uskonnon kokeen takas, jonka ehin tehä ennenku mut pistettii kaksille. Mutku en oo löytäny sitä opettajaa mistään! Vaikka oon ettiny joka päivä! Okei oon ollu vasta kaks päivää koulus.. haha.
 
Mä olin tänää vähä ylipirtee. Meillä oli musiikin teoria kurssin eka tunti ja istuin Marleenan ja Oskarin vieressä.. heiluin siinä penkillä, ku mikäki heiluri ja rummuttelin vaa käsillä pulpettii.
Nii ja höpötin vieressä istuville koko ajan.. Neki sano, et onks mulla vähä ylimäärästä energiaa tänään liikkeellä, ku meinas vähä mennä taas adhd:n puolelle. Mä syytän näitä lääkkeitä!
Oikeesti, niitten sairaalassa ruiskutettavien lääkkeitten jälkiseurauksena on tullu hirvee ylitunteellisuus. Hölmöö vähän.
Eka on hirvee raivari ja kaikki ärsyttää - sitte alkaaki itkettää - mut sitte kohta naurattaaki vedet silmissä - ja sitte se saattaa alkaa alusta. Mä en vaa käsitä näitä sairaalan antibiootteja ;o
 
Okei, saa nää mun nykysetki lääkkeet mut vähä erilaiseks.
Oon välillä hirvee ylipirtee duracell-pupu, mutsit yhtäkii akku loppuu ja meinaan tyylii nukahtaa (niiku meinas käydä musiikin tunnin lopussa ja koko maantiedon tunnin ajan)
 
On tää jännää tää elämä. Nojoo - enää kaks viikkoo kouluu ja sitte on syysloma. Tietäski, et mitä sitä sillo keksis tehä ?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Sisustustarroja !

Welcome to the Kuhmo !