This was my dreamplace !

             

        Syysloma vetelee viimesiään ja huomenna oisi aika taas
        aloittaa tuo aivan ihana koulunkäynti. Tänään oli onneks
        taksvärkkipäivä, joten meil oli tavallaan yks päivä lisää
        lomaa. Seki meni matkustamiseen takas kottin, Kuhmoon.
        Mun lomalla tapahtu ja sattu nii paljo kerrottavaa, et tää
        taitaa ny mennä suosiolla kahteen osaan:D

 
Lähdettiin siis mun veljen Elian kans junalla Seinäjoelle viikko sitte sunnuntaina. Tiedän, että kameran päivämäärät ovat päin persettä. Oltais oikeesti lähetty autolla porukoittenki kans, mut mun ihana isä päättiki et se lähtee vasta maanantaina ni me sit haluttii päästä aikasemmi sinne.
Eihä me muuten oltasi saatu olla, ku pari päivää sielä ;__;
 
 
Nojoo, sit meil oli katsokaas aikaa melkee tunti siel Oulus ennen ku seuraava juna lähtis
sinne Seinäjoelle. No mehä haettii läheiselt grillilt kebabiii namsnams.... mut sit tyhminä ihmisinä unohettii kysyy kertakäyttöhaarukoita sielt joten = jouduttii syömää jollai hiton muovilusikoil ja viel pienil semmosil :D .. huomaa taas, et Roosa asialla. No iha hyvin se niinki meni, oli vaa vähä hankala syyä.  No se seuraava junamatka meni hyvin.. PAITSI että istuimme yläkerrassa, jossa oli myös lasten leikkinurkka eli soli täynnä kirkuvia pikkulapsia:D Yhet pikkutytöt huusi ja kirku siel koko ajan, joku ihme pikkumies mun ees (jonka nimi oli näi btw Eetu) irvisteli mulle koko ajan sielt penkkien välistä ja yks pikkupoika löi ja potki toista pikkusta koko ajan kengällä naamaa! Arvatkaa tekikö mieli mennä väliin ja ottaa se pikkune syliin! Ei saa hakata! Elialla meni hermot niitten kans ja se valitti koko ajan mulle, et miks olin ottanu paikat sieltä. No ei ollu tilaa muualla sori!
Nii.. no Elia käytti _koko junamatkan_ Oulusta Seinäjoelle pelaamalla koneellansa Minecraftii ..
 
 
Seinäjoki hooodz ! Ajeltii sitte vähä pilistä pitkin Seinäjoen jtn tehdasaluetta illalla !
Hahhah, siel oli nii pimee, et ei nähny nuita merkkejä et mis on mikäki paikka ni mein äidin isä ei oikee osannu ajaa.. no ajeltii sit siel jonku aikaa jossai ympäri Seinäjokee kunnes mä sit sanoin sille, et ajahan sinne liikenneympyrää ja sielt kolmannest yhtymäst pääset Kuortaneelle :D
Sisäinen GPS taas liikkellä.. ja näin. Mut oli iha hauskaa vaa ajella siel pimees.
 
 
Minä + Biiberi-rakasveljeni + peili = ei voi mitään muuta tulla, kuin hirvee liuta erilaisia posetuskuvia.. tässä niistä kaksi mutta voin sanoa että pöljimmät ja hauskimmat jää nyt meille!
Muttamutta.. tultiin sit illalla vihdoin Kuortaneelle ja se "ah-niin ihana tunne, kun käännyt Sarvikkaan vanhalle soratielle" -tunne pääsi taas valloilleen autossa ja mä ainaki olin vaa pelkkää hymyä koko illan ja yön (:
Se on se Kuortane.. ah <3
 


 
Tää eka kuva on mun mummolasta tää "mun huone", eli se mis mää aina asustelen siellä
ollessani. Ja se on aivan ihana mun mielest, sielä viihtyy kyllä. Sit tää keskimmäinen kuva on otettu ton huoneen ikkunasta, eli tommoo maisema sielt tulee. Kesäsin se on tosi upee ja kaunis, ku pellot vihertää ja oi joi (:  .. no tää alin kuva on vaa sen huoneen Pepsi-peili, mut oli ihan pakko laittaa toi kuva tänne, ku se on nii ihku! Enoniha fanittaa(?) Pepsii.. tai en oo varma onks se viel nii iso fani, mut ennen ainaki oli ja tuol on kaikennäkööst Pepsi-kamaa :D
 
 
Ylempi kuva: Elia lanittaa taas vaihteeks Minecraftiinsa ja mää nauran sille, koska vihaan sitä peliä.
No sit mä päätän kostaa sille ja vetäsen kännykällä täysillä soimaan Robinin Puuttuva Palanen -biisin ni eiköhä minecraft-pelle herää palikkamaailmastaan ja kääntyy irvistämään mulle.
Hahhah; kosto elää elia ! :D
 
                           
 
No mehä mentiin tietysti Keskiselle. Ja mitäs siitä seuraa, ku tämmöset hullut Etelä-Pohjanmaa fanit
päästää sinne? Ei ainakaan mitään järkevää:D Ei siellä ihme ja kumma tullu tällä kertaa käytyä, ku kaks kertaa. Eka maanantaina mummon ja isoisän kans ja sit keskiviikkona äiteen ja Johanneksen kans, ku neki tuli Kuortaneelle. Miä kamerahulluna räpsin kuvia joka ikisestä asiasta mitä vastaan tuli ja Elia sekoili ruokapuolen koreilla ja punnitusvaaoilla:D
 
                            
 
Ui tuol sisustusosastolla olo tommosii hiukkasöpöi muffinsi-koristeita, awws!
Sie siel oli kans toi upee taulu, jonka mä oon tahtonu jo iha sairaan kauan. Mut se on vähä hankala kuljettaa ja nojaa maksaaki iha kivasti. Sit mä löysin tosta uudesta IPodista tommoon jonku matikkajutun.. hyhhyh ;d Pitihä sitä kokeilla lomallaki! Ja sit siel oli kans tommosii söpöjä suklaarasioita (::
 
                           
 
Sitte ihana pikkumieheni Johannes tuli äidin kanssa myös Kuortaneelle ja mä sain mun
oman halinallen takas! Aww.. Johannes on oikeesti nii sulone pikkupoika ja aina yhtä ilonen.
Roosan lempisisarus. Aina Johanneksen puolella :D
Ainii käytii me mein enonki luona kyläs tiistai ilta. Oli taas mukavaa olla siel pitkästä aikaa ja jutella mukavia. Joo okei kyllähän mua vähä kiusattiinki, mut eii se mtn ! Hauskaa oli silti!
 
Jatkuu seuraavassa osassa ->
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Sisustustarroja !

Welcome to the Kuhmo !