Abi 13! Hyvää torstaita!


 
Kaikki hehkuttaa jotain ystävänpäivää. Mä en nää siinä mtn järkeä.
Onhan se tietysti ihan hyvä muistaa joskus ystävää, mut sen voi tehä muutenki ku järkkäämällä jonku tietyn päivän. Mä ainaki haluun muistaa ystäviäni joka päivä siitä, kui tärkeitä ne mulle on.
En yhen kerran vuodessa.
 
Sain mä yheltä kaverilta tuossa kuvassa olevan suloisen avaimenperän ja tommosii sydänmarmeladeja; awws <3 Ja toinen kaveri oli lähettäny mulle kivan kortin ja kolmas tarjos mulle ässästä suklaata ähhähhäh.
Muuten en sitten ystävänpäivää vietäkään. Sille kortin antaneelle mä annan jotain kivaaa sitte ku nään hänet joskus.
 
Enemmänki tää päivä oli mulle penkkaripäivä. Oli siis penkkarit jeejee.. aamulla meidät pienet ykköset ja kakkoset laitettiin hyppimään haara-perushyppyjä ja leikkimään leikkilauluja. Sitten meidän piti hurrata kunniakujassa, kun jotkut abeista ajoi opettajat autoilla koululle. Lopuksi abit poltti pulpetin siinä pihassa ja sitte mentii saliin lopuksi aikaa.
Salissa oli mahtava abigaala ja mua ärsyttää, kun en ottanut kameraa mukaan. Roosa ei ottanu kameraa!!
Siellä opettajat saateltiin abien saattamana vuorotellen punaista
mattoa pitkin omille penkeilleen hienon esittelyn ja jokaiselle valitun taustamusiikin kera. Me ykköset ja kakkoset istuttiin liikuntapatjoilla ja korokkeilla. Abeilla oli tottakai sohvat.
Siellä oli kaikenlaisia palkintojen jakoja, talkshow "Rakkaat rikkaat opettajat", "Abitsubum-lauluvisa", "Tanssii abien kanssa", jossa tanssittiin siis Gangnam Styleä ! Ja valokuva & videopätkä abien kolmesta vuodesta, jonka lopussa siis videopätkä jostain mökiltä jossa pari abia laulaa ja tanssii kännissä ja lopulta kaatuu portaat.. hehheh.. ja kuviin oli ihkusti muokattu kaljojen tilalle muumilimsapullot. Abien ryhmänohjaajat pääsivät myls arvailemaan abeja lapsuudenkuvista. Hyvin ne tunnisti kyllä.
Katsoimme myös niitten hienon lyhytelokuvan, jossa viisi poikaa
kilpaili kilpailussa "Amazing Race" ja saunoivat, vetelivät autoilla jäällä ja juoksivat kaupungin läpi pelkät shortsit jalassa ja lopuksi hyppäsivät avantoon ! Hienoa työtä ja ohikulkijat ainaki
kattoivat ihmeissään, ku pojat juoksevat kaupungilla
shortseissa keskellä talvea >;---DD
Gaalan lopuksi kaikki abit lauloivat loppulauluna PMMP:n Matkalaulun josta ne muutti vähän sanoja. Mua alkoi melkein itkettää ja kyllä siellä lavalla pari abiakin rupesi itkemään.
Ihmekös tuo - katotaa kuka itkee kahen vuoden päästä ekana?
Minä.
 
Lopuksi abit kannettiin jälleen kunniakujan ja hurrauksien läpi rekkoihin, jotka me reippaat ykkösluokkalaiset olimme koristelleet. Ja niin eh lähtivät kierrokselleen huutaen ja soitellen kelloja.
Ja heittäen tietysti meille ahneille ja pienille opiskelijoille karkkia. Tuli siinä itselleki tosi iloinen mieli, kun katsoi niitten riemua 12 kouluvuoden jälkeen. Onnee niille ja kahen vuoden päästä sitten itsekin siellä rekan kyydissä hyppimässä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla