Itsetuhoiset marsut ja verikoepelkoa


 
Tänään oli viimene koeviikon päivä.. yhyy se tarkoittaa sitä, että
maanantaina alkaa taas koulu! Bwäää kuolenko? [] Kyllä [] En
Meil oli äikän koe ja piti kirjottaa vaa joku 3-4 sivun kirjotelma
That´s easy ! Yeeiii kerranki jtn mitä mä osaan !
 
Sitte mä oottelin vähä aikaa porukoita, et lähettäis syömään.
Seistiin keskellä käytävää kaikkien tiellä (ähhähhäh) ja juteltiin
jostain musiikista ja jostain YleX:än hirvistä enosaatehdäsellaistahymiötäjonkatähänhaluan
Ruokailussa sitten ahmittiin ihkua puuroa ja keskusteltiin oikein sivistyneesti. Puheenaiheinamme esimerkiksi:
- häiden sormuskohtaus (einormaalillaaivoilla)
- Häämatkat ja niitten sisälmykset.. anteeks sisällöt
- Itsetuhoiset marsut
- Soittimien puhdistustekniikat (kuvitelkaany...)
 
Sit mä juoksin hirveen lumisateen alla Tuupalalle, rakkaan vanhan yläasteeni luokse. Kipusin isot ja raskaat rappuset kolmanteen kerrokseen ja koputin jo tutuksi tulleen psykologin ovelle.
Heti ekana se antaa mulle ajan sinne Kajaanii nuorten psykiatriselle lääkärille viikon päähän maanantaille. Miten mä kestän sinne asti!?
+ se sano, et ne haluu mulle jtn verikokeitaki!
äitiiii.. mä pelkään. Pyörryn aina niissä! Ja itken.. yhyy.
Kerroin sille kaikest, et miten mä oon sekoomas ku puhun itelleni.. tai en itelleni mut kuvittelen et se on tässä ja puhun sille.
Ja et mä en enää pysty nukkumaan. Taaskaan.
Ja sitte mä mainitsin sen sijaiskoti jutun.. se sano et sitä pitää alkaa miettii. Mut että käydään eka siel lääkäril Kajaanis.
 
Mut sit se sano, et jos olo käy iha mahottomaks ni mä voin marssii
terveyskeskukseen ja sanoo et en enää jaksa. Et ne näkee mun tiedot sieltä ;o
 
Illalla mä lähen isosleirille Paloniemeen viikonlopuks.
Jännittäää! Miten mä pärjään sielä! Kyl mä oikeesti yleensä pärjään,
mut nyt on vähä toiset olosuhteet. Sophie meinas jättää tulematta ja mä olin jo ihan paniikissa että äää mä en uskalla yksin mennä!
En tiiä mikä mulla on. Onhan sielä ihmisii mut silti.
Onneks mä sain sen sitte lopulta tulemaan (:
Katellaan miten sielä menee ja miten käy.
Siitä sitte sunnuntaina!
Heipsan ja pitäkää peukkuja >;--)
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla