A Thousands Years

 
Tänään oli jännä päivä.
Meillä oli koulukuvaukset.
Nyt pelottaa.
 
Se kuvaaja oli samaan aikaan niiiiin kiva, mutta niiiin rasittava.
Kun se asetteli meitä oikeen hienosti sinne luokkakuvaan niin mulle:
"Menehän sinä kaunokainen tuonne tuon hanipuppelin viereen! Voooi ku te ootte söpöjä siinä just noin" yms yms.
Ja sitten yksityiskuvas:
"Voi ku sulla on isot silmät! Voi että ku ihanat" ...
 
Nyt kyllä oikeesti pelottaa. Repeilin niin pahasti luokkakuvas ja musiikkilinkan kuvas, et ei mitää rajaa. Mahtaa olla kaunis ilme kuvas! No mitä välii? (;
 
 
Voivoivoi.. mulla on huomenna heti yhdeksältä aika terkkarille.
Varasin sen iha ite.. haluun puhuu jolleki. Äkkiä.
Mut en tiiä uskallanko. vaikutanko mä ihan tyhmältä, jos mä meen sinne mut sitte en uskallakaan puhuu? Tää on nii vaikeeta.
Kai mä sinne meen, kun kerran ajanki varasin. Kattoo minkälaiseks senki ilme muuttuu, ku kuulee mun tarinan. Mitä se mahtaa sanoo?
Lähettääks se mut jonneki mielisairaalaan?
En tiiä. En haluu ajatella nyt.
Sen näkee huomenna.
 
Sain tänään taas jonkun agressiivisuuskohtauksen, kun en saanu vaihdettuu mustetta tulostimeen. Mun huonees on aikas himmeet valot joten etin sitä juttuu taskulampun kans. Sitku en saanu sitä vaihdettuu ni aloin melkee itkee ja heitin sen lampun seinään.
Kannattaa siis varoo, jos on mun lähellä. Mä voin alkaa heitellä tavaroita. Rikkoo paikkoja. Mä oon vaarallinen.
Just tän takii mä haluun puhuu jolleki. Tää ei oo hauskaa.
 
 
Ähhähähä.. kävin katsomassa uusimman/viimesen Twilightin!!!
Ihan niiko sen takia, et oli ihan pakko.
- Kristen Stewartin näytteleminen :DD
- Muutenki koko läbbäleffa ei bhahahah!
 
MUTTA en ois ikää uskonu sitä loppua! Oikeesti ei hitto:D
Kaikki salissa olijat repes ja naurahti ku ne näki sen viimeset puol tuntii:DDD Huhhuh.. iteki repesin ja katoin sitä ruutuu sillee: o.O
Iha ok Twilightiksi.. ainaki niihi edellisiin verrattuna.
 
Lopputulokset:
- Kristen Stewart ei osaa vieläkää näytellä
- Leffa on yhäkin ihan läppä.
 
Ainii.. mulla unohtu pari kuvaa siitä lukiojutusta.
TÄSSÄ teille vähän tunnelmia mein niin ihanalta musiikin teoriatunnilta:
 
 
 
Roosa katsoo tehtäväpaperia: "Ei oikeesti oo totta!"
 
 

Minä: "Emmä tuu ikää osaamaa tehtyy näitä! Auttakaa!"
 
 

Mä: "Eii.. mä luovutan!"
 
Et tämmöstä täällä meillä. Mäki rakastan musiikin teoriaa!
Onneks se on nyt ohi <3
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla