This was my week


Kuten kuvasta näkyy harjoittelin kovasti matikan uusitakokeeseen.
Mä olin saanu niitten oikeen kokeen kotiin vastauksineen, et voin harjotella. Mähä sain matikan ekasta kurssista nelosen, mut sain uusii nyt sen kokeen koska mulla oli nii hyvä poissaoloselvitys.


Tadaa, pistin Elian laskemaan lukion matikan koetta!
Kyl se jotain osasi, haha. Emminä vaa osais..



Tätä näkyy se näkee nii harvoin, että oli ihan pakko ottaa ihan kuva ja pistää tänne talteen! Nii siis hei Roosa laskemassa matikkaa vapaaehtosesti kouluajan ulkopuolella? Phah.. hei mä sain sentään kaikki tehtävät oikein mitä jaksoin laskee! (eli ne neljä) ..
mut eihän ne sit kokeessa enää menny oikein. Sain vitosen.
Mut pääsin sentää läpi! Ja osaan mä nyt laskee ne toisen asteen yhtälöt. Hiukka mä oon nyt ylpee itestäni!


Hoho.. nesteellä oli perjantaina kakkukahvi-tarjoilu ja tottakai Roosa teki hyökkäyksen sinne heti koulusta päästyään! Miten tämmöö syöppö ruokahullu vois ohittaa tämmösen tarjouksen, et saat kakkuu ja kahvii ilmaseks? - No ei mitenkää (:
Emmä kyl kahvii juo hyi pahaa, mut Kuhmon Nesteen kahvi on yleensä iha jees ni kyl mä sitä pystyn vetäsee mukillisen. Saisivat muuten vaihtaa tota kakkulajia jo pikkuhiljaa.. aina ku jossai tarjotaan kakkuu ni son tota samaaaa .. HEI miten ois vaikka suklaakakku? (; <3



Johoo käytiin Biiberin kans lauantaina vähä syöpöttelemässä iha huvikseen, ku teki mieli ruokaa ja sit mä (yllärii) keksin, et lähetäämpäs Scanii syömää iha kunnolla. Miä kysyin oikee äiteelt rahaa mut ei sil ollu.. no eivaa joku meillä kyläs oleva nainen nappas laukkunsa ja anto mulle 20e ja sano, et "menkääpä työ syömään ni myö syödää täällä" .. hmm.. en meinannu kehata ottaa sen rahoja mut tottakai mä ne sit otin, ku se nii halus ne mulle antaa!
Höhö.. ollaan aika syömäreitä. Mut hei ruoka on tärkeetä?


Tänään mä sit kävin tekemäs mun ekan harjottelun yhes perhees.
Siel oli 9-vuotias poika, 7-vuotias poika & 1-vuotias tyttö.
Tos kuvas miä oon just lähtemäs kotoo kävelee sinne ja arvatkaa kuka taas panikoi koko matkan sinne mennessä? Hei haloo, pistää nyt mut menee jonneki iha randomii taloo tuntemattomien ihmisten luo.. reiluu taas. En ees tienny missä se tie on, mutta suunnistin jonneki ja löysin sen sitte kummiski. Ei tää Kuhmo nii iso paikka oo.
Mut siis siellä oli tosi mukavaa. Se 1-vuotias pikkune oli iha älyttömän ihana ja voi tuitui.. se vaa hihhuloi pitkin niitte taloo ja nauro koko ajan. Sit se mökötti mulle, ku siivosin sen levittämät pelit. Sitku syötin sille jtn jogurttii ni se vaa nauro siin ;3

Voi että nuo pikkuset on nii ihania.. joo ja oli ne pojatki kivoja ja näin. Ja ei mua loppujen lopuks ahistanu yhtää vaikka ne vanhemmatki oli ny ekalla kerralla siel paikalla koton. Ne oli nii rentoja ja mä pystyi iha normaalisti jutella niilleki ja näin..
Mutjoo keskiviikkona toinen kerta ja sit ne vanhemmat lähtee jonneki, et pääsen iha oikeesti niiko vahtii niitä lapsii (:

P.s. Pitäskö mun tehä postaus joskus ja esitellä mein mahtava lukio?

P.p.s.Anteeks noitten ruoka-kuvien mahtava laatu - 
ne on otettu kännykän kameralla.Eipä sattunu kameraa mukaan..


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla