Feels like tonight

Sanotaan, että kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa.
Tässä tapauksessa biisit.
 
 
 

 
 
 
Muistatsä, ku mä soitin tän sulle loppukesällä?
Kun mä soitin tän vain ja ainoastaan sulle radiossa?
Muistatsä kun mä kerroin sulle ekaa kertaa, et mä rakastan sua.
Muistatsä miten mä pelkäsin ja miten mun ääni värisi?
Enää se ei värise. Mä voin julistaa sen vaikka koko maailmalle.
 
 
 
 
En tiiä ymmärrätkö kaikkee, mutta pääasiat pitäis ymmärtää.
"Tulen ajattelemaan sinua, pohjimmiltaan vain  sinua
Se on kaikki, mitä tarvitsen jäädäkseni eloon"
 
 
 
Ja vielä viimeset sanat sulle.. rakastan sua enemmän, ku mitään muuta täällä.
Ja usko tai ällä mut mä tuun hulluks täällä ilman sua..
Vaikka mä saatan joskus näyttää/kuulostaa "kylmältä" ihmiseltä, mut sei tarkota et mä en välitä.
Mulla on iha älyttömön hirveen kovaisohirvee ikävä ja meinaan kuolla siihen..
Ja voin tunnustaa, että itkin täällä taas vaihteeksi äsken..
"Baybe I cry because of you"
 
 
 
P.s. Anteeks, ku raiskaan tän biisin ny monessa postauksessa tänne peräkkäin..
Mut tää piti pistää tähän <3 ..
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla