Timantteja kanervikossa - varkaita nurkan takana

 
 
Tänä viikonloppuna tapahtui kaikenlaista jännää ja hassunhauskaa.
Perjantaina mulla oli Hip Hop esitys Kuhmo-talolla. Olisin laittanut teille videon meidän esityksestä, mut youtube raiskas siitä äänet pois.
 
Se esitys meni muuten tosi hyvin, mutta mä en oikeen osannu niitä askelii, ku olin ollu sillo ne kaks viikkoo pois ja sit yhen viimesenki kerran, ku ne oli lisänny uusii juttuja siihen mein tanssiin. Sitte juoksin ja haahuilin niitten perässä ja aloin tekemään aina vääriä liikkeitä. Mut muuten iha jeees, hauskaa oli siellä lavalla. Mä oon aina viihtyny lavalla. Ja Sofia näpelsi mulle aivan - ihanan - upeet hiukset joihin mä rakastuin kyllä nii, että<3
 
 

 

 

 
 

  Sitte mut ja Sofia vietiin Paloniemeen isosleirille. Se keski kaks yötä ja oli ihan mahtavaa. Mä asustelin siel yhes mökis Kaisan ja Maaritin kans. Ja toises huonees oli kaks vanhaa tyttöö jotka oli samaan aikaan ysillä täällä yläasteel ja sit yks -97 tyttö. Oli mukavaa ja tehtiin kaikkee hauskaa ja jännää.

Lauantaina kävin päivän kylällä, ku oli MLL:än lastenhoitokurssin viimenen kerta. Nyt mä oon virallinen lastenhoitaja Mll:n lasten hoitaja ringissä, eli mä voin saaha lastenhoitokeikkoja! Nomut jouduin siis olee päivän pois, eli käytännössä mä kävin sielä leirillä vaa viettää hauskaa aikaa ihmisten kans yöt :D
Hmm.. mitäs me sielä tehtiin?
Pelattiin ubermahtavia pelejä, laulettiin, tehtiin kaikkii harjotuksii, syötiin mahtavaa paloniemi-ruokaa..  päivällä ne oli kuvannu leffaa, mut mähän en siihen siis päässyt. Sitte illalla saunaaa of course ja sit tsippaloitii ilta/yö sielä.. pelattii pelejä, soiteltii/laulettii kitaran kans biisejä Jannen tabletin hianol musiikkiohjelmalla.. juteltiin ties mistä ja syötiin taas lisää. Syötii muuten lauantai-iltana Jannen ja Kaisan kans Jannen erikoista: omenaa ja juustoa.. siis yhdessä samaan aikaan. Oli muuten hyvää!

Lauantai-iltana me pelattiin ulkona afrikan tähtee livenä ! Oli muuten mahtava kokemus sekin ! Meillä oli kahen hengen ryhmät ja sitte ulkoo sammutettii kaikki valot ja kulettii taskulamppujen kans pelaten sitä afrikan tähtee. Se oli periaattees ihan samanlainen, ku se lautapeli. Jokane sai mukaansa 300 dollaria ja sit mentii niitä rasteja joissa piti aina polttaa yks niistä seteleistä siellä olevalla kynttilällä. Maastossa oli myös lojumassa timantteja joista sai rahaa hakemalla pankkiirilta. Sielä liikku myös tottakai rosvoja, jotka hyökkäili ties mistä ja vei rahat ja timantit. Ku rahat loppu piti aina hakee lisää pankista. Rasteilla ollessa piti siis polttaa se yks seteli ja sillä aikaa ku se palo ni rosvot ei saanu hyökätä :D
Mä sielä ninjailin metässä.. jouduin koko ajan juoksee karkuu rosvoja koska mulla oli ne rahat mein ryhmästä. Pari kertaa teloin itteeni kompastumalla kanoottiin ku juoksin rosvoo karkuu siel pimees. Siel ei oikeesti nähny mtn. Sit lensin sinne kanootin päälle. Pari kertaa heittelin kunnon kuperkeikkojaki siel metäs, ku kompastelin siel ku juoksin taskulamppu kii ettei ne rosvot nää.
Oikeesti juoksin tyylii ku henkeni edestä "jumalauta munhan rahoja ette vie!" (;  ... saatiin me Maaritin kans kerran omistukseemme semmone merkkilappu jolla sai ryövätä toisen joukkueen rahat.
No ei me voitettu, joku muu löysi afrikan tähden ja toinen ehti löytää hevosenkengät eka.

 
                                                  Tässä meidän uber-arvokkaat rahat!

                                                    Mä oon erittäin hehkeenä taas vaihteeks !
                                          Nojoo tulin just saunaretkeltä ennen tätä kuvaa, joten ehkä se selittää.

                                                         Hieman väsyny taas vaihteeksi..


   Mutta hengissä selvisin mitänyt säikähdin iha jumalattomasti välillä niitä rosvoja ja teloin iteäni juostessa niitä karkuun henkeni edestä. Kiitos kaikille paikalla olleille!

                                                               

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla