This is my Town !

Hassunhauskaa lauantaita teille kaikille ihanille möhköfanteille sielä ruutunne takana! Minä ja minun hyvin kekseliäät aivoni päättivät nyt esitellä teille kaikki aivan ihkupihku kaupungit, jossa mää oon asunu. nii siis ei sillee et montako ihmistä siel asuu yms. vaan jtn ihan muuta ;3 Eiköhän siis aloiteta, ettei teidän koko päivä tuhlaudu tämmöisen pikku kummituksen hassunhauskaan blogiin?


                       Kaupunki 1. Kuhmo


  Joo Kuhmohan on ihan tämmöne perus pienikaupunki. Tääl asuu mukavia ihmisiä ja myös muutamia ei-niin-mukavia. Mutta eikäs sitä kaikkialla? Oon asunu täällä nyt jouluna neljä vuotta.. hui, kun tuo aika menee nopeeta. Mutta Kuhmoa suosittelen kaikille, jotka haluu asua kaupungissa, mutta pitää lapset hyvässä tallessa eiku ?


                        Kaupunki 2. Posio








Posiolla asuin vielä neljä vuotta sitten.. ja sielä mä oon asunu pisimmän ajan! Viisi ja puoli vuotta! Joo siel on kaunista ja kivaa, mutta joskus saattaa pää räjähtää, ku se on kummiski ihan pien paikka keskellä mettää ja näin. Mut - se on Posio <3
Posioo suosittelen, jos haluut asuu pienessä paikassa mut ei maalla.
Ja sieläki lapset pysyy tallessa (yleensä ainaki).


Kaupunki 3. Pudasjärvi



Pudasjärvi on semmoo pikkukaupunki, jota me saatiin eskarissa äänestää että tuleeko siitä kaupunki vai jääkö se kunnaksi. Njaa..
Sitä en suosittele kenellekään! Siellä asuu hulluja ihmisiä.. nimim traumat. Tajusin juuri asuneeni Pohjanmaalla.. suunta on vain väärä. Nii jos haluutte pitää lapsenne turvassa: älkää muuttako sinne! Kiitos ja pahoittelut (:


                                                       Kaupunki 4.  Helsinki



Helsinki on iha ok paikka, mutta ite en sinne enää takas muuttaisi.
Mutta älkää huoliko, sielä kyllä lapsenne pysyvät turvassa jos haluavat (:  .. mutta en siltikään muuta sinne. Lomalla sielä voi käydä. Helsinkiläiset..


                       Kaupunki 5. Tampere


Tampere on hassunhauska ja ihana kaupunki. Jos pitäisi valita paikka Suomesta missä mä haluaisin isona asua. Mä vastaisin Tampere.
Ja Tamperetta suosittelen ihan kaikille! Sieltä löytyy kaupunkielämää, mutta myös normaalia rauhallisempaa ja takaan teille, että lapsenne pysyvät turvassa! (;


                        Kaupunki 6. Lontoo



Joojoo "Lonoo on ihana, rakastan sitä oon aina halunnu sinne!" kyllä- olen kuullut tuon lauseen varmaan miljoona kertaa. Mutta kun itse on asunut sielä niin ei se niin ihmeelliseltä paikalta tunnu?
Jotkut ei usko, että oon asunu Lontoossa. Lupaan, että sitte ku saan ton tulostimeni kuntoon niin skannaan teille tänne kuvan musta Lontoossa! .. Lontoota suosittelen niille, jotka haluu leikkikouluun ennen kouluunmenoa leikkimään hiekkalaatikoilla ja venealtailla ja syömään maitoa ja keksejä ;-----3 + käyttää koulussa koulupukuja. Lasten turvallisuudesta en takaa mitään, mutta jos osaatte olla kunnolla niin kyll te turvassa pysytte. Ja ainiin.. muistaakseni Lontoossa alle 12-vuotiaat ei saa liikkua _missään_ ilman vanhempia.


        Sitten vielä tämmöinen hassunhauska kaupunki, jonne me meinattiin muuttaa, mutta sitten viimehetkillä ei muutettukaan!



Kyllä - näet oikein. Canberra, Australiassa ! >;---)
Minun ihkupihku isäni haki sinne töitä joskus yhdeksän vuotta sitten. No sit loppuvaiheilla me ei sit mentykään sinne. Herrajumala miettikää jos me oltais muutettu tonne! Mä en ois asunu Posiolla enkä täällä Kuhmossa vaan jossai Australias.. mä en ois tavannu ketää ketä mä nyt tunnen. Mä oisin varmaa iha eri Roosaki. Mä kävisin siel jtn hassua koulua ja chillaisin kesät rannalla tai jtn.. öööh.. MÄ OSAISIN PUHUU ENGLANTII KIELELÄNI!! <3
Oishan se ollu iha siistii.. ;o .. mut sit ois monet ihmiset jääny tapaamatta ja kaikkee. Sit ois jännää, ku käytäis joskus "lomalla Suomessa"!

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla