Behind blue eyes


 
Tää päivä meni aika rauhallisesti enkä mä tehnyt juurikaan
mitään. Katoin loput House -jaksot ja istuin tietokoneella.
Ja nyt ei kukaan voi tulla valittamaan, että istuisin koko ajan koneella. Enhän mä oo kahteen viikkoon päässy koneelle ku käväsee.
 
Soittelin kitaraa, lauleskelin mahtavia biisejä ja käväsin mä kaupassa äidin kanssa ;--3
Popitin melkein koko päivän Anna Puun "Säännöt rakkaudelle" -biisiä.
En mä yleensä tykkää suomalaisesta musiikista, mutta tossa biisissä on jotenki vaan niin ihanat sanat.
 
Eilinen meni sitten siinä, että lähdin ystäväni Sophien kanssa kylälle käppäilemään ja Oskari liittyi seuraamme. Istuimme kahvilla Kuhmon ainoassa kahvilassa ja juttelimme niitä näitä ja kaikenlaista. Ja sitten eksyimme jonnekin muualle.....
 
Huomenna lähdemme kuitenkin kohti Etelä-pohjanmaata ja Kuortaneelle. Ja täytyyhän siellä Tuurissakin käväistä katselemassa pitkästä aikaa. Laskelkelinkin tässä, että millonkohan mä sielläkään oon viimeksi ollut.. syyslomalla ? No jo on aikakin mennä.
 
Ainiin.. tätä biisiä mä soittelin/lauloin tänään koko ajan kitaralla. Ja nyt popitan koneelta:
 
  

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla