Only makes me love you more



Tänäaamuna otin rennosti.. heräsin kahdeksalta, nappasin lääkkeen yöpöydältä suuhuni ja jatkoin nukkumista! Lopullisesti herätä ja nousta mä jaksoin vasta joskus kymmenen jälkeen. 

Päivällä lähdimme keskustaan ja kävimme pikkuveljeni Biiberin lempikaupassa RealDealissa ja ostin sieltä pipon itselleni! Sekä lahjan veljelleni, jolla on ensikuussa synttärit.
Sitten kävimme myös Glitterissä, josta ostin synttärilahjan äidilleni. Sen jälkeen muut lähtivät nallekariin ja minä käppäilin mummoni luokse. He yllättyivät iloisesti, kun saavuin ovelle j asoitin ovikelloa. Mummo alkoi oikein harjaamaan hiuksiaan mun kunniaksi :D
Sain ruokaa ja jäätelöä jonka jälkeen lähdin tapaamaan ystävääni jonka kanssa olin samalla luokalla vielä Posiolla asuessani.
Meillä ei ollut paljoa aikaa, koska tämä oli menossa ystävänsä kanssa elokuviin mutta istuimme pari minuuttia Gallerian portailla juttelemassa. 

Kun sitten kaverini piti lähteä soitin paikalle toisen tuttavani ja odotellessa häntä paikalle kävin Anttilasta ostamassa Nickelbackin levyn ja  napostelin hesen kananugetteja. Kävimme sitten Sarin kanssa ensin Coffee Housessa kahvilla ja juttusilla minkä jälkeen ajoimme keilaamaan. Tykkään!
Keilattiin siinä tunti ja mä voitin ! (vissiin)

Kun ajettiin sitten tänne takaisin, kuunneltiin autossa Nickelbackia. Perillä (olen siis kummieni ja serkkujeni luona Oulussa) söimme tortilloja ja sitten pääsimmekin saunaaaan!
Kuuma sauna, poreamme, kynttilät ja cokis.. mitäs sen ihanempaa?
Enää puuttui vain musiikki ja se ihana saunaseura ;3

Tässä vähän Nickelbackia:



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla