Hienoo olla Pohjanmaalla !

 
Saavuin juuri takaisin Itä-Suomeen, Kainuuseen, Kuhmoon & kotiin.
Olin tämän viikon tuolla 420km päässä, toisella puolella Suomea;
Etelä-Pohjanmaalla, Kuortaneella.
Ajatukseni ovat sen verran sekaisin, etten oikein muista tarkalleen mitä mä oon siellä hommannu.
 
Kuitenin.. kävin biiberin kanssa yhtenä iltana keilaamassa, toisena iltana uimassa, parina päivänä Tuurissa, Keskisellä sekä toisen enoni ja tämän avovaimon luona kylässä jopa kahdesti viikon aikana.
Keskiviikkona kävin taas toisen enoni kanssa siellä Ähtärissä katsomassa sen Rockvillen, josta jo kerroinkin aikasemmin :D
En siis mitään ihmeellisempää. Ei siellä oikeen ulkona kiinnostanut olla cause talvi ja hirveet lumipyrytuulimyrskyt.
 
Paluumatkalla ajoimme tänne ja pyörähdimme Seinäjoella hieman tutkimassa sitä "suurta" kaupunkia. Olipas pieni paikka sanoisinko.
Nyt joudun olemaan kotona tiistai aamuun asti ja ahdistaa jo nyt.
En tiiä mitä keksis tekemistä et pystyis olemaan.
Ahisti jo autossa, ku ajettii Kuhmoon - alko pyörryttää.
Maanantaina on sentään musikaaliharkat. Niihin mä haluun, mut muuten vaa masennun täällä taas koko ajan.
 
Mutta mä sain vihdoin ja viimein järkkärin. Canon EOS 1100D.
Aattelin aina, et ostan Nikonin mutta nyt on tämä ja kelpaa kyllä.
Tässä vähän jtn sekalaista seurakuntaa:
 
Ihana 7-vuotias pikkuveljeni Johannes.
Tämä on mun lempparisisarus, jota mä lellin. Mun pikkumies <3
Love U !
 
Tässä sitten teille Biiiiiiberi.
12-vuotias ihku veljeni, joka on välillä mukava ja välillä täys paskiainen.
Jätkällä on hiukset taas kasvanu vähä liian pitkiks..
 
Tää kuva on mun mielestä tosi nätti..
Koska noitten sadepisaroitten läpi näkyy himmeesti Keskisen hevosenkenkä.
Se on jotenkin nii hämmentävää ja kaunista.
Vähän, ku kaukana haamuileva unelma..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla