Vähän Kajaanista..

 
Jebaa, eli ajattelin vähän kertoa nyt lyhyesti kuitenkin sieltä
Kajaanista jotain jännää. Kuten ehkä arvaatte, niin yläpuolella oleva kuva on siis räpsäisty mun huoneesta. Aluksi sain asuu tos huoneessa ihan yksin, mutta nyt toissapäivänä mulle tuli huonekaveri koska osastolle tuli uus tyttö. Mähän sisustin mun huoneen heti ensimmäisenä, ku sinne sisään pääsin et se näyttäs mun kodilta ja semmoselt kivalta paikalta. Julisteet ja seinälippujutut vaan siis seinälle ja silleen. (noi pienet jutut seinällä on A7x tauluja)
Tossä kuvas näkyy se huone vaan puoliks et on se tietty isompi ja näin mut toi on se kodikas osa siitä :D 
 
Jos haluutte tietää osaston ja mun touhuista niin suosittelen edelleen liittymään lukijaksi blogiin "Vitoskerroksen väkeä", johon on linkkiä tossa ohessa <-- ja jossain edellisessä postauksessakin.
Sinne kirjottelen joka ilta Kajaanissa ollessani päivän tärkeimmät jutut.
 
Sitten: olen saanut uudet hiukset ja nyt vihdoin kotiin päästyäni sain ladattua kuvia niistä. Tässäpä tulee:
 
Tässä ne siis, kun ne on kiinni.. (: <3
 
.. mutta tässä sitten auki. Eli ne näyttää ihan erilaiselta riippuen miten pidän hiuksii.
Kiinni ne on enemmän punaset ja auki on myös vähä ruskeeta ^
Mutta tykkääneikun rakastan!
 
 
NIIN ja tässä vielä kuvaa "suoraan" hullujen huoneelta:
(pyydän anteeksi hampaitani)
(Minä ja huonekaverimme olimme siis leipomassa suklaakakkua
juurikin tänäaamuna)
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla