Na na na !


 
Tänään oli hyvä päivä. Tai niin hyvä, kuin mulla vaan voi olla
täällä kotona. Aamulla laulelin itsekseni kotona ja join teetä.
Yhdentoista jälkeen äiti tuli hakemaan mua ja mentiin Nesteelle syömään; ruokaa nam nam. Vastaan tuli luokkalaisia ja parit halaukset siinä vaihdettiin. Sen jälkeen katselin ikkunasta, kun lukiolaiset käveli ruokailusta takas koululle ja naureskelin itsekseni, kun itsellä ei tarvitse olla koulussa.
 
Sieltä ajoimme sitten tuttujemme luokse, jossa äidilläni oli hiustenlaittoaikaa. Ensin minä vain istuin sohvalla ja luin lehtiä mutta kun perheen n. 7kk ikäinen vauva heräsi, otin hänet hoitooni. Kaksi muuta perheen kotona olevaa lasta laittoivat Robinin levyn täysillä soimaan ja tanssivat ja näyttelivät skeittaavansa pitkin olohuoneen puulattiaa. Vauva sylissäni alkoi pomppia, hytkyä ja heilua paikoillaan joten ei siinä voinut muuta kuin nauraa!
Vein sitten vauvan välillä yläkertaan, minne radio lopulta siirrettiin vanhusten kyllästyttyä musiikkiin. Annoin ihanan vauveliystäväni konttailla lattialla ja tanssia musiikin tahtiin.
Kyllä siitä tytöstä tulee vielä musikaalinen!
En mä sielä muuta tehnytkään, kun leikin pikkuisen kanssa ja nauroin. Ainiin - yksi pikkuihminen siellä katsoi ihmeissään minun Avenged Sevenfold hupparia ja tuumasi:
"Sun hupparissa on pääkallolepakko!"
 
Takaisin kotiin tultuamme vietin pari tuntia koneella jonka jälkeen mä lähin harkkoihin. Ne meni ihan hyvin ja normaalisti. En kerro mitään, koska en haluu paljastaa siitä mtn. Sanon vain sen, että se on siis tanssimusikaali jonka nimi on `Is this love?´ ja mulla on yks kolmesta pääroolista.
 
Äsken katottiin Biiberin kanssa tuo Salattujen Elämien "kauhuleffa" Painajainen merellä. Halleluuja.. pelotti ihan helevetisti ;__;
Nään varmaa painajaisii ja itken itseni uneen.
Mutta siellä oli Oona ;3 Ja Miro.
Viikonloppu meni muutenki ihan jees.. perjantaina mulla oli webbibileet "isin" kanssa.. eiku anteeks "mieheni". Popitettiin siinä One Directionia suurimmaks osaks.. (;
Sit tein mun kuvakollaasia, katoin Housea ja tämmöstä perus.
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla