Lauantai tapailua ja uusia ihmisiä ~


 
Eilen olin päivän Kajaanissa. Näin ihania lapsukaisiani
ja teimme kaikkea mukavaa. Kiertelimme kaupungilla, kävimme syömässä
Subwayssa; omnomn, chillailimme lapsieni luona ja kävimme apsilla syömässä pahaa suklaamunkkia. Ja otimme cokiksen.
Vietimme myös ison osan ajasta Kajaanin ihanassa Prismassa.
Tsippaloimme leluosastolla, levyosastolla ja kaikilla mahdollisilla.
Jossain vaiheessa sain viestin rakkaalta ystävältäni, jota en ollut koskaan ennen nähnyt ja johon siis olin tutustunut internetin ihmeellisessä maailmassa (ja joka on myös rakas pikkusiskoni), että hän on _samassa rakennuksessa_ kanssani. Miettikää sitä!
Olin aina halunnut nähdä hänet elävänä ja nyt se olisi aivan lähelläni jossain. Pitäisi vaan löytää hänet. Lapseni Heidi kysyi multa, että olisiko se tuo tuolla ja nyökkäsi käytävän toiselle puolelle. Meinasin seota, mieli teki juosta ja halata täysiä ja napata "uusi" tuttavuuteni meidän mukaan, mutta hillitsin sitten itseni ja kävelin sinne muka rauhallisesti. Sain halin ;3
Oli aivaan ihanaa. Enää ei tartte sanoa, että se on mun nettikaveri
- nyt mä oon nähny sen oikeesti.
 
Tuli kyllä käveltyä päivän aikana ihan reippaasti ja ihanan sään takia mun vaaleanpunaiset converseni oli ihan läpimärät ja likaiset.
Tuntui kuin olisi kävellyt järvessä - kengissä loiskui vain vettä.
Yritin kyllä etsiä kaupungilta uusia kenkiä, mutta niitä ei löytynyt. Lastemme luona katsoimme leffaa ja mässäilimme kovasti.
Maxissa meidän oli aivan pakko kokeilla ylisöpöjä potkupukuja.
Harmi vain, että ne maksoivat vähän liikaa mun budjettiini.
Löysin myös Anttilasta ihanan mustavalkoisen taulun, joka niiiin
sopisi mun tulevaan sisustukseen. Siinä tulee "Keep calm and carry on". Eli täydellistä. En jaksanut kuitenkaan alkaa raahaamaan sitä koko päivää kädessä joten haen sen sitten tiistaina.
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla