Unessa kaikki on mahdollista !


Tiedän, että kuva ei liity tähän postaukseen sitten yhtään
mitenkään, mutta tällä osaston koneella ei ollut muutakaan kuvaa 
(taisiis hyvää kuvaa) eikä netistä saanut kopioitua täällä.
Ja Avenged Sevenfoldhan tottakai sopii aina!

Asiaan. Mä näin todella jännää mutta mukavaa unta viimeyönä.
Siinä mä palasin kotiin täältä. Mä istuin omassa huoneessa itsekseni ja popitin Jujun "Onni" -nimistä biisiä. Sitten mun kaveri Sophie soittaa, et voinko tulla käymään. No mähän tottakai lähen.
Sitku saavun sen luo ja avaan oven ja astun sisään ni ketää ei näy. Yhtäkii alkaa soimaa täysillä Avenged Sevenfoldia (hei sopihan tää kuva sitteki tähän) ja kaikki ryntää halaa mua. Siel on siis kaikkii ihmisii lukiolta, enimmäkseen ykkösii. Ne antaa mulle jonku jättikoosen terveuloa kotiin -kortin ja meikä pimahtaa itkee.

Sit me biletetää siel koko ilta ja ne on tehny kakun ja ostanu kaikkee herkkkuja ja juomaa sinne. Kaikilla on hauskaa ja me ollaan siel pitkälle yöhön. Kaikki pitää mulle seuraa ja mä oon onnellinen.
Et joku välittää musta niin paljon, et järjestää mulle
kotiinpaluubileet.

Sitku mä heräsin mä tuijotin kattoa ihmeissäni ja hiljasena. 
Tommone maailma ois paratiisi - et ois olemassa noin ihania ystäviä jotka pitäis huolta et mä pärjään. Kotona. Kuhmossa.
Kyllä ne on mulle tosi tärkeitä ystävii mut mun on tosi vaikee kuvitella, et mä oisin kellekään nii tärkee. Ainakaa Kuhmossa.
Mutta siis toi uni oli niin samaan aikaan outo, jännä ja mukava. 
Sain pitää hauskaa - edes unessa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla