Päänsisäinen GPS:ni ei toimi Amnesiassa.

 
Kun kaikki näyttävät kirjoittelevan postauksia pääsiäisestä ja toivottavat kaikille hyvät pääsiäiset; niin minäkin nyt aijon tehdä.
En olekaan siis ernu! Enkä halua vaikuttaa myöskään epäkohteliaalta.
Eli ihan ekaksi: hyvää pääsiäistä kaikille! (::
Noniin.. nyt kun se on hoidettu pois päiväjärjestyksestä voinkin kertoa teille murmeleille että mitä minä hommailin pääsiäisloman.
 
Me lähettiin äiteen ja veljeni kanssa perjanaina Posiolle. Autossa me kuunneltiin mun maailman parhaita levyjä, eli Nickelbackia ja sekalaista seurakuntaa eli mun polttamaa levyy joka sisältää kaikenlaista Avenged Sevenfoldia, Nickelbackia, Daughtrya, Hollywood Undeadia, Three Days Gracea, MCR:ää, Coldplayta sun muuta ja tietysti sitten välillä soi ihan vain radiosta NRJ tai YleX.
Minut heitettiinkin sitten Anetjärvelle (joka sijaitsee siis Posiolla) ystäväni luo. Osasimme kuin osasimmekin sinne vaikka minulla ei ollut hajuakaan miten sinne ajetaan.
 
Siellä pelasimme Simssiä, monopolia, Black Opsia ja Amnesiaa. Sekä katsoimme leffaa, söimme, juttelimme, ulkoilutimme koiria ja kävimme laskemassa mäkeä. Niin - pelasimme kaverini, hänen pikkuveljen ja veljen kaverin kanssa Black Opsia minä ja kaverini poikia vastaan. Oli se melekosta räiskintää ja pamauttelua. Mutta kivaa oli! Mähän oon sentää aina tykänny tommosista kunnon ampumispeleistä jossa saa tappaa kaikki. Se rentouttaa mukavasti..
Toiseksi yöksi myös toinen ystäväni keskustasta tuli sinne.
 
Sunnuntai aamuna meidät vietiin keskustaan ja olin pari tuntia toisen ystäväni luona. Pelasimme Wiillä Just Dancea ja juttelimme vain muuten vain. Piakkoin kolmen jälkeen äitini tuli hakemaan kuitenkin minua ja menimme Peikon Pesään syömään, sillä äidilläni oli synttärit. Mä juoksin ässään ostamaan valkosuklaalevyn sille lahjaksi ja oli mulla myös Glitteristä ostettu pöllökaulakoru sille.
Syötiin siinä joku tovi, käytiin kaupassa ostamassa matkaevästä.
Ja tarkoitan tällä nyt cokista ja mässyä - en eväsleipiä.
Sitten me lähettiinkin ajamaan takaisin kotiin.
Nukuin puolet matkasta.
 
Tässä vähän kuvia Posiolta ja myös meidän kauniit sisaruskuvamme tosin yks sisarus puuttuu:
 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla