Mut pelasti muinoin enkeli, ei taivaast vaan täältä maanpäällisest helvetist


 
Eilen tulin Kajaanista viikonlopuks kotiin.
Mun pitää käydä maanantai koulussa, koska ne haluu et
kokeilen olla siel. Sain silti luvan olla siel vielä ainaki viikon.
Tiistaina siis takas.
 
Mentii äiteen kans sit kaupungille syömää ja kiertelee kauppoja.
Käytii siis eka Ranchilla syömässä ja sit kahville Cafe Mokkaan.
Anttilan Top Ten:istä ostin kaks Nickelbackin levyä ja äiti osti Biiberille ohjaimen Xboxiin. Semmosen ihkun punasen :D
Sit The Body Shopista ostin meikkejä ja shampoon ja jostain sisustuskaupasta semmosen ihanan Kiroileva Siili pussilakanat joissa lukee e "Jes sä heräsit, mulla oli sua jo kauhia ikävä" - "Sä oot sekasin!" ta jtn tommosta.. en muista iha sanalleen oikein.
 
Sit ku käveltii Rossolle syömää jäätelöö ni kaks pikkutyttöö oiskohan noin 4-luokkalaisia kävelee vastaan ja kattoo mua koko ajan. Sitku ne kääntyy ni ne viel kääntyy takas kattoo minnuu ?
Sit viel siel Rossos ku joku toinen tyttö oli lähös pois ni katto mua päästä varpaisii ja sit ku oli lähös ni käänty taas kattomaa.
Mitä tää on ?
Onks mus joku vikana?
Hei g´moon oon julkkis!
Noei :D
 
Kotona popitan koko ajan vaa Jujua...
Kiitos rakkaan huonekaverini <3
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla