Talossamme kasvaa kissoja!


Iltaa. Mä kirjauduin mun blogiin tässä ihanan lukioni aulassa ja innostuin jo, että oon saanu kommentin kirjotukseeni. 
Sitten tajusin, että se olikin vain haaste minulle.
No kiitos vaan - tehdään nyt ajan kuluksi kun hyppytunteja on. 

~
 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1. Kotonani nukkuu menninkäisiä, jotka yleensä nukkuvat sängyn alla
2. Meillä kasvaa myös kissoja puissa
3. Jotkut kutsuvat minua ujoksi - toiset taas ADHD:ksi. Kumpi siis lienee totta?
4. Asun isossa ja vanhassa kartanossa, jossa kummittelee öisin. Juuri neljän aikaan.
5. Elämäni on ruoka, nukkuminen, Cokis, House & Avenged Sevenfold
6. Minusta tuntuu, että olen oikea psykiatri toisille ihmisille
7. Minulta tullaan kyselemään parisuhdeneuvoja (ja seksielämän neuvoja) - ja itsehän olen siis sinkku.
8. Voisin viettää koko viikonlopun katsellen Housea ja nauraa räkättäen sen tyhmille vitseille
9. En ajattele mitä sanon - ennen kuin sanon sen
10. Olen samaan aikaan ihmisfobisti ja ihmisriippuvainen

Sofian kysymykset:
 
1. Mikä on paras piilopaikka, kun Pohjois-Korealaiset tulevat?
- No ehottomasti mein osaston invavessa!! Mutta vaan, jos mukaan ottaa levyllisen Avenged Sevenfoldia (; 
 
2. Milloin itkit viimeksi julkisesti?
- Jaa en nyt oikeen muista, koska dementia. Joskus tässä hokossa luultavastikin.

3. Kerro paras muisto viimekesältä.
- Tampereen reissu ft. Biiberi, Eetu & äitee ;3 Ja se kun löysin miehen.

4. Mitä ruokaa olet aina halunnut maistaa?
- Nyt pistit kyllä pahan.. ehkäpä taikatatteja !

5. Onko sinulla tapoja, joista haluaisit päästä eroon?
- Onhan niitä, mutta ne on nii salaisia. No okei ei neoikeesti oo salaisii mut mullon tää dementia joten oon nyt unohtanu kaikki. 
 
6. Millaisena pidät itseäsi?
- "Oon Suomen.. anteeks maailman kuningas!" .. se selittää. Ja sit jos luonnetta kyselet niin mähän oon tämmöö höpöttelevä hullu mutta väärässä seurassa hiljane.

7. Millaista unta näit viimeksi?
- Että karhut hyökkäsivät metässä mun kimppuun ja sit mä ninjailin niitä vastaan sillee tiettekste hidastetusti ninjahypyillä (;

8. Olitko lapsena ujo vai sellainen äänekäs kyselijä?
- No en ollu kyllä kyselijä mut olin kyllä äänekäs.

9. Jos pääsisit takaisin viimeviikkoon, mitä tekisit toisin?
- No yrittäsin olla nii et saisin jatkaa siellä. Ja en ois ollu nii jyrkkä yhtä ihmistä kohtaan.
 
10. Mitä teet viikonloppuisin?
- Riippuu vähän. Kuuntelen musiikkia täysillä, katon Housee, nukun, dataan ja mässään

11. Saunotko usein?
- Kyllä ! Rakastan saunaa.. varsinki hyvässä seurassa <3
 
                             ~
                             ~
 
Ja anteeks oon törkee ihminen, mut en jaksa haastaa ketää ;c

Kommentit

  1. kiva blogi, liityin lukijaks! liittyisitkö mun blogiin ?:)


    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla