21. Luukku

 
 
Nyt se alkoi, se kauan odotettu joululoma!
Tänään on vuorossa esitellä mun tämänvuotiset joululahja-
toiveet, mutta liitän tähän postaukseen nyt muutakin.
No laitetaan ensimmäiseksi nää mun toiveet, kun
se oli tän päivän pääaihe.
 
~
~
 
 
1. Nikonin järkkäri. Munhan intohimo on valokuvaaminen
ja kamera on aina mukana, kuten jotkut ovat saattaneet huomata. Tällä hetkellä mulla on käytössä tämmöne iha perus Nikonin digikamera, joka on ihan hyvä. Mutta haluaisin tuommoisen hyvän kunnon järjestelmäkameran. Sitäpaitsi mun isä tiputti ton lattialle ja siin on halkeimii. Jes.
 
2. Uus kitara. Kattelin kitaroita ja löysin kaks vaihtoehtoo.
Joko toi kuvassa oleva tai sit semmone musta hieno Fenderin CD-60 CE BK. Kitara on mun toinen intohimoni. Nyt mulla on joku paska halppiskitara, joka on ostettu monta vuotta sitten eikä se pysy vireessä. Tosin ny mul on lainas yks hyvä Fenixin kitara jota käytän. Mut oma kitara ois ihana.
 
3. No rahaa tottakai - se pysyy jokavuos toivelistalla.
 
4. Lahjakortit esm. H&M:llä tai Ginaan tms. ois tosi jeees (:
 
5. Ohnam.. suklaa on hyvää ja Fazerin Julia karkit on parhautta!
Mä ahmin niitä aina, ku saan.
 
~
~
 
Tänään oli siis Glögijuhla salissa kirkon
jälkeen. Mä toimin valokuvaajana joten
kuvien oikeus mulla! eli uskoakseni sain kopioida
nämä lukion Facebook-sivuilta.
Kuvassa alkamassa piparin koristelu
kilpailu. Kahden hengen joukkueet ykkösistä,
kakkosista, abeista ja opettajajoukkue.
Opettajat voitti Pii-piparillaan.
Joulupukki toimi tuomarina!
Mukana juhlassa oli siis myös ystävämme
Joulupukki kahden tonttunsa kanssa.
Pääsin kättelemään joulupukkia, kun se
kätteli kaikkia opettajia ja kuvasin siinä
niin tää kätteli muakin ja toivotti hyvää joulua(:

~
~

 
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Back to the normal life ~

Welcome to the Kuhmo !

Teatterilla teatterilla